AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #1 Skrevet 7. juli 2018 Min lille bror på 17 år snart 18 sliter med et russ problem, han bor sammen med min mor som er eldre og syk, han kommer og gjemmer narkotika hjemme, truer mor med å drepe henne med kniv osv. Hun nekter han å bo hjemme, dette har vi sagt til både til kontakt personen hans i barnevernet og politiet flere ganger, men de lar alltid saken gå, jeg skjønner bare ikke! Vedkommende er psykisk ustabil, sliter med et russ problem og truer med å drepe hans mor (Kniv osv). Sånn kan vi ikke ha det i Norge herregud? Hva kan vi gjøre for å få han bort fra oss? Dette er en kjempe farlig person som har begått kriminelle handlinger. Anonymkode: eed1a...e37
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2 Skrevet 7. juli 2018 Ikke slipp han inn i huset, har han nøkkel så bytt lås. Ring barnevernet når han kommer på døra, evt. politi. Trist når man blir redd sin egen sønn, men han må jo ha hjelp. Og han er under 18 år, så barnevernet må trå til. Mas mer på barnevernet og koble inn politiet er de to valgene jeg ser at dere har. Hvis moren deres ikke klarer å gjøre dette fordi hun er gammel og syk så kan du kanskje være der og hjelpe henne til broren din får hjelp? Anonymkode: 855c9...d0b
Papirfly Skrevet 7. juli 2018 #3 Skrevet 7. juli 2018 Hei, trådstarter. Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Papirfly, mod.
Anbefalte innlegg