Yuumi Skrevet 7. juli 2018 #1 Skrevet 7. juli 2018 Vurderer å kjøpe en slik FitBit smartvekt og en klokke. Er det noen her som har erfaring med det? Er det verdt å kjøpe en slik vekt (koster over 1000lappen) og måler den nøyaktig? Fettprosent og muskelmasse mener jeg!
Gjest Blondie65 Skrevet 7. juli 2018 #3 Skrevet 7. juli 2018 Jeg har ingen erfaring med vekten. Jeg har derimot hatt Fitbit Charge 2 i 1,5 år nå og denne er verdt det. Skulle jeg kjøpt Fitbit i dag ville jeg valgt en som jeg kan svømme med.
Maskopi Skrevet 7. juli 2018 #4 Skrevet 7. juli 2018 Har ikke erfaring med vekt, men signerer @Ninatsb. Du kommer langt med vanlig vekt og målebånd om målet er vektnedgang. Jeg har fitbit versa og den er skikkelig kjekk! Holder til og med styr på syklus 😎
Maskopi Skrevet 7. juli 2018 #5 Skrevet 7. juli 2018 Akkurat nå, Blondie65 skrev: Jeg har ingen erfaring med vekten. Jeg har derimot hatt Fitbit Charge 2 i 1,5 år nå og denne er verdt det. Skulle jeg kjøpt Fitbit i dag ville jeg valgt en som jeg kan svømme med. Versa kan svømmes med! ☺️ 1990 på Elkjøp ☺️ Kjøpte den da jeg måtte reklamere på min Charge HR
Gjest Blondie65 Skrevet 7. juli 2018 #6 Skrevet 7. juli 2018 17 minutter siden, Maskopi skrev: Versa kan svømmes med! ☺️ 1990 på Elkjøp ☺️ Kjøpte den da jeg måtte reklamere på min Charge HR Jeg vet . Den står på ønskelisten - men det blir ikke prioritert akkurat nå.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #7 Skrevet 7. juli 2018 Har vekta, og vil ikke ta målingen av fettprosent for god fisk for å si det sånn. Liker den fordi den sender resultatet rett til appen, dersom du ikke bryr deg om den funksjonen ville jeg heller ha gått for en billigere vekt Er for øvrig enig med resten om at armbåndet er helt verdt det! Anonymkode: 7a5f5...351
Yuumi Skrevet 8. juli 2018 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2018 21 timer siden, Blondie65 skrev: Jeg har ingen erfaring med vekten. Jeg har derimot hatt Fitbit Charge 2 i 1,5 år nå og denne er verdt det. Skulle jeg kjøpt Fitbit i dag ville jeg valgt en som jeg kan svømme med. Jeg kjøpte fitbit charge 2, men du sier noe om at klokken gjerne skulle vært vanntett. Regner med at jeg begynner å svømme etter sommeren. Kanskje jeg skal dra inn å bytte den inn for en versa.. 21 timer siden, Maskopi skrev: Versa kan svømmes med! ☺️ 1990 på Elkjøp ☺️ Kjøpte den da jeg måtte reklamere på min Charge HR Hvorfor er versaen bedre enn charge 2? Den er vanntett?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #9 Skrevet 8. juli 2018 Jeg fant en artikkel som sammenligner slike vekter og tar for seg hvor nøyaktige og brukbare de er: https://www.gottahavefit.com/body-fat-scale-accuracy/ (Fitbit er inkludert) Anonymkode: 78405...a86
Gjest Blondie65 Skrevet 8. juli 2018 #10 Skrevet 8. juli 2018 3 minutter siden, Emblja skrev: Jeg kjøpte fitbit charge 2, men du sier noe om at klokken gjerne skulle vært vanntett. Regner med at jeg begynner å svømme etter sommeren. Kanskje jeg skal dra inn å bytte den inn for en versa.. Hvorfor er versaen bedre enn charge 2? Den er vanntett? For meg er det viktig! Jeg er veldig fornøyd med Charge 2 sine funksjoner og App'en er svært god (samme App til Versa). I tillegg kommer musikkkontroll (du kan slå av og på, stille volum og vise spilleliste som du har aktiv på mobilen). Det vil si at mobilen kan være i armbåndet på overarmen eller i vesken og du kontrollerer alt fra klokken. Praktisk. Versa har også mulighet til å koble til flere app'er for telefonen. Vet ikke hvor nyttig dette er da, siden jeg ikke har brukt det. Sammenlign her.
Maskopi Skrevet 8. juli 2018 #11 Skrevet 8. juli 2018 34 minutter siden, Emblja skrev: Jeg kjøpte fitbit charge 2, men du sier noe om at klokken gjerne skulle vært vanntett. Regner med at jeg begynner å svømme etter sommeren. Kanskje jeg skal dra inn å bytte den inn for en versa.. Hvorfor er versaen bedre enn charge 2? Den er vanntett? Jeg liker utseendet på versaen bedre, den har god skjerm som reagerer bra. Den er vanntett og kan svømmes med. Den kan kobles til både runkeeper og appen til ørepluggene mine (jabra sport elite), og den gir varsler fra mobilen som jeg kan trykke vekk på klokka (da forsvinner varselen på telefonen og). Man kan legge til visa kortet og betale kontaktløst med den (har ikke testet det enda), og man kan ha musikk til trening via den ☺️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå