AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #1 Skrevet 7. juli 2018 Vi skal ta inn absolutt ALLE som vil til Norge. Anonymkode: 35b0c...ae3 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2 Skrevet 7. juli 2018 Bare HØR på Eivind Trædal og Bjørnar Moxnes!!!! Anonymkode: 35b0c...ae3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #3 Skrevet 7. juli 2018 Det skal vi aldeles ikke. Vi har tatt inn en million allerede, og det merkes. Nå er det nok! Anonymkode: db3a8...3d7
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #4 Skrevet 7. juli 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skal vi aldeles ikke. Vi har tatt inn en million allerede, og det merkes. Nå er det nok! Anonymkode: db3a8...3d7 RASIST, RASIST, RASIST!!!!!!!! Anonymkode: 35b0c...ae3 2
Oddy Skrevet 10. juli 2018 #6 Skrevet 10. juli 2018 Syntes det er greit å ta inn flykninger ETTER vi har tatt hånd om de vi allerede har og våre egne statsborgere.
Gjest PaN Skrevet 11. juli 2018 #7 Skrevet 11. juli 2018 Jada lurt å ta inn 3000 i året når det sitter millioner gjenværende flyktninger som ikke får nødvendig sikkerhet og hjelp fordi man skal bruke nesten milliarder, for å glede 3000 mennesker hvor veldig få er svake mennesker og mor og barn....Veldig humant.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #8 Skrevet 11. juli 2018 Den dagen folk flest synes det er OK å få noen innen døren til enhver tid som har lyst til å være ‘kreative’, forandre boligen din etter sine lyster, skrur opp strømmen, bla bla bla den dagen tar jeg en anti-rasist på alvor hvis han ‘gidder’ det der hvis han gidder er han kanskje veldig submissiv... i seksuell kontekst er det den dominante som kommanderer noen til å være slave i mine øyne er anti-rasister noen som har ekstremt lyst til å ha den beste formen for sex, miste all selvkontroll, men de klarer det ikke selv, så de legger ansvaret på oss andre. Et slags sosialt behov Og man gjør det første og beste som faller en inn.. det fungerer, jo? 😛 det FUNGERER! men utfallet trenger ikke å være bra for at noe skal fungere. Anonymkode: d3fbf...a3a
StovnerJune Skrevet 21. juli 2018 #9 Skrevet 21. juli 2018 Helt sikker på at du troller. Innvandring til Norge ble strammet inn av en grunn. Hvis ikke hadde vi vært en minoritet i eget land for lengst. Jeg er ingen total innvandringsmotstander eller islamofob, men jeg tror ingen ønsker å bli minoritet i eget land. I et demokrati betyr det at man ikke lenger styrer sitt eget land og at kultur og holdninger fra andre verdensdeler blir gjeldende. For å få en viss ide kan man dra til bydeler i Oslo med stort innvandrerflertall.
Skolebolle Skrevet 21. juli 2018 #10 Skrevet 21. juli 2018 On 7/7/2018 at 3:46 PM, AnonymBruker said: RASIST, RASIST, RASIST!!!!!!!! Anonymkode: 35b0c...ae3 TROLL, TROLL, TROLL!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå