Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

heei dere! Har akuratt tatt i farge i håret mitt men da jeg skulle mikse dette her så tok jeg en color extender oppi, noe som jeg i etter tid så var feil😂 det andre som var i var riktig så eneste som var «feil» var color extenderen, kommer det til å bli mindre resultat av det? Eller går det greit?

Anonymkode: 79cdd...87c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

heei dere! Har akuratt tatt i farge i håret mitt men da jeg skulle mikse dette her så tok jeg en color extender oppi, noe som jeg i etter tid så var feil😂 det andre som var i var riktig så eneste som var «feil» var color extenderen, kommer det til å bli mindre resultat av det? Eller går det greit?

Hva er en color externder? Er det et produkt som skal brukes etter at hårfargen er vasket ut?

Anonymkode: d7ad3...552

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok skyndet meg å vaske bort alt dettte fra håret

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hva er en color externder? Er det et produkt som skal brukes etter at hårfargen er vasket ut?

Ja, det er det

AnonymBruker
Skrevet

color extender er noe som skal brukes senere, etter 3 uker?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er det

Jeg ville som sagt skyndet meg å skylle ut alt dette fra  håret, da man ikke kan vite hvordan produktene  reagerer med hverandre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gjort samme feilen som deg TS... Turde ikke ta det i håret for man vet aldri hvordan produktene reagerer med hverandre. Hadde det vært meg hadde jeg skyldt det ut fort som fy, tatt på meg en caps og reist på butikken og kjøpt ny farge :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...