AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #1 Skrevet 7. juli 2018 Jeg er arbeidsledig og søker jobber. Jeg sa opp min tidligere jobb grunnet miljøet på arbeidsplassen. Jeg har 4 års arbeidserfaring derfra. Hvordan burde jeg formulere meg i søknaden nå som jeg er arbeidsledig? Inntil nylig jobbet hos XXX? Det er et relativt smalt felt jeg har utdannet meg til, og konkurransen er stor. Er det noen her med realfagsbakgrunn og som driver med rekruttering? Kanskje dere kunne tatt en titt på søknaden min og sett om det er noen mangler. Har sendt en rekke søknader de siste årene, og når aldri frem til intervju en gang. Jeg er villig til å bosette meg hvor som helst i landet. Prøver også å søke på stillinger litt på siden av mitt fagfelt, men har ikke fått napp på det heller. Tar i mot alle forslag:) Anonymkode: c355c...304
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2 Skrevet 7. juli 2018 TS igjen. Og stillinger jeg søker på som er i andre landsdeler, burde jeg også skrive litt om hvorfor jeg ønsker å bo der? Hvis jeg fra Oslo søker jobb i f.eks Finnmark, så må de vel lure på min motivasjon ved å bo der. Anonymkode: c355c...304
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå