AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #1 Skrevet 7. juli 2018 Jeg er en kvinne på 35 og lurer på om noen har erfaringer med menn fra Kosovo? Han er 34 og vokste opp i Norge. Anonymkode: c1cc6...ce4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2 Skrevet 7. juli 2018 Ville vært skeptisk. Har du ikke sett Taken? Kosovo er vel en av de landene som ofte er involvert i menneskehandel. Kjenner også til flere damer som har vært sammen med jugoslaver og blitt mishandlet på det groveste. Men du må jo bare bli kjent med han, du kunne jo møtt en fra f.eks Nittedal og som var klin gæren. Anonymkode: bbad4...4a8 5
Gent82 Skrevet 7. juli 2018 #3 Skrevet 7. juli 2018 (endret) Som Anonymbruker over her skriver. Du kan møte en crazy sum bitch hvorsomhelst i dette landet. Så du kan like godt gamble på mr Kosovo Endret 7. juli 2018 av Gent82
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #4 Skrevet 7. juli 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville vært skeptisk. Har du ikke sett Taken? Kosovo er vel en av de landene som ofte er involvert i menneskehandel. Kjenner også til flere damer som har vært sammen med jugoslaver og blitt mishandlet på det groveste. Men du må jo bare bli kjent med han, du kunne jo møtt en fra f.eks Nittedal og som var klin gæren. Anonymkode: bbad4...4a8 Det var Albania ( taken altså). Har vært både der og i kosovo mange ganger. Har aldri blitt kidnappet heller 😅 Anonymkode: 7901b...09b 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #5 Skrevet 7. juli 2018 Personlig ville jeg ha holdt meg unna. Albanere, serbere og bosniere har et fryktelig dårlig rykte, og har et helt annet kvinnesyn enn oss. Psykisk og fysisk mishandling av kvinner er dessverre veldig vanlig og akseptert. Har jobbet i området, så jeg vet hva jeg snakker om. Men man skal jo ikke skjære alle over en kam heller. Lytt til magefølelsen, du merker fort om noe skurrer. Anonymkode: 51b50...220 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #6 Skrevet 7. juli 2018 Jeg er gift med en fra Kosovo, vært sammen i 8 år. Han er ikke vokst opp i Norge. Han er helt fantastisk med meg og barna våre. Kommer godt overens med familien hans. Det er forskjell på folk der som det er her. Så kan ikke si om han daten din er noe å satse på , basert på etnisitet alene. Anonymkode: 7901b...09b 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #7 Skrevet 7. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var Albania ( taken altså). Har vært både der og i kosovo mange ganger. Har aldri blitt kidnappet heller 😅 Anonymkode: 7901b...09b Jaja, men det er i samme område uansett. Og mange av de som kommer fra Jugoslavia er glad i vold. Faren til venninna mi (han var fra Kroatia) knakk nakken på kattungen deres foran barna, bare fordi han syntes den var slitsom.. Det sier litt! Anonymkode: bbad4...4a8
solmåneogstjerner Skrevet 7. juli 2018 #8 Skrevet 7. juli 2018 Har hørt mye rart. De har nok et litt dårlig rykte. Men har vært sammen med en kosovoalbaner som har vært i Norge siden han var barn (30årene nå). Ikke noe galt med ham. Tvert i mot, han var nok bedre enn mange andre norske menn. God utdannelse og jobb. Høflig, kjærlig og alt det andre jeg ser etter. Interessante samtaler, hvor han viste at han var tolerant og har et menneskesyn som passer med mitt. Han var ikke religiøs, men av muslimsk 'avstamning'. Det ble ikke oss fremover, men ikke fordi det var noe galt med ham. 1
isw Skrevet 7. juli 2018 #9 Skrevet 7. juli 2018 På gruppenivå: Styr unna. På individnivå kan det selvsagt finnes både bra og dårlig. 2
tirben Skrevet 7. juli 2018 #10 Skrevet 7. juli 2018 Man kan aldri skjære alle over en kam. Det finnes flotte folk fra Kosovo og det finnes drittsekker derfra. Jeg kjenner begge deler. Du må nesten danne deg et inntrykk av denne mannen selv. Du sier han er vokst opp i Norge. Er han da fra Kosovo? Hva skal til for å bli norsk? Er dette en mann med en stabil jobb, utdannelse? Er han praktiserende muslim? Hvor mye holder han på det albanske? Sånne ting ville jeg vært opptatt av, ikke bare hans nasjonalitet. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #11 Skrevet 7. juli 2018 Jeg har vært borti mange familier fra Kosovo oppgjennom, da jeg vokste opp i den perioden mange av dem flyktet til Norge. Jeg har kun god erfaring med én familie derfra. Der får døtrene gjøre som de ønsker, og de blir fortalt at de fortjener respekt fra en mann. Ellers er det mye kvinneundertrykkelse. Ikke nødvendigvis fysisk vold, men kvinnene må ta seg av barn og hus, selv om de jobber fullt. Anonymkode: c8c6d...1dd
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #12 Skrevet 7. juli 2018 De er kjent for store peniser, ihvertfall de jeg har vært bortpå. Anonymkode: 0bafd...2ac
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #13 Skrevet 7. juli 2018 59 minutter siden, tirben skrev: Man kan aldri skjære alle over en kam. Det finnes flotte folk fra Kosovo og det finnes drittsekker derfra. Jeg kjenner begge deler. Du må nesten danne deg et inntrykk av denne mannen selv. Du sier han er vokst opp i Norge. Er han da fra Kosovo? Hva skal til for å bli norsk? Er dette en mann med en stabil jobb, utdannelse? Er han praktiserende muslim? Hvor mye holder han på det albanske? Sånne ting ville jeg vært opptatt av, ikke bare hans nasjonalitet. Jeg kommer ikke fra Norge heller. Jeg er vestlig kvinne og har høy utdannelse og har et barn. Han har fast jobb og er ikke religiøs. Han sier at en av søstra hans er gift med norsk mann. Anonymkode: c1cc6...ce4 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #14 Skrevet 7. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er kjent for store peniser, ihvertfall de jeg har vært bortpå. Anonymkode: 0bafd...2ac Haha 😅 Anonymkode: c1cc6...ce4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #15 Skrevet 7. juli 2018 Ærlig talt folk, skjerp dere. Makan oppførsel! Tiltross for at du har vokst opp i en kultur gjør ikke det deg som individ som et konsentrat av den spesifikke kulturen, og her er det tydelig snakk om en person som er vokst opp i Norge. Retter dette mot trådstarter også, da du spør om fremmedes erfaring med ett folkeslag fremfor å faktisk prøve og bli kjent med noen. Anonymkode: dee58...83d 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #16 Skrevet 7. juli 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: De er kjent for store peniser, ihvertfall de jeg har vært bortpå. Anonymkode: 0bafd...2ac Ja, de ex-jugger jeg har hatt har vært fantastiske elskere- Anonymkode: adca5...e83
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #17 Skrevet 7. juli 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne på 35 og lurer på om noen har erfaringer med menn fra Kosovo? Han er 34 og vokste opp i Norge. Anonymkode: c1cc6...ce4 HerEr vi uenige så slår han opp. Jeg vil ikke miste han Anonymkode: 7c204...189
StovnerJune Skrevet 7. juli 2018 #18 Skrevet 7. juli 2018 De er muslimer, men sjelden spesielt religiøse og drikker vanligvis alkohol. Forvent et mer tradisjonelt kvinnesyn.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #19 Skrevet 9. juli 2018 På 7.7.2018 den 11.53, AnonymBruker skrev: Jaja, men det er i samme område uansett. Og mange av de som kommer fra Jugoslavia er glad i vold. Faren til venninna mi (han var fra Kroatia) knakk nakken på kattungen deres foran barna, bare fordi han syntes den var slitsom.. Det sier litt! Anonymkode: bbad4...4a8 Og i Norge opplevde jeg at barna var fullstendig klar over at nyfødte kattunger fikk nakken brukket i bøtte med vann, fordi sterilisering var så dyrt. Rasshøl finner du overalt. Det er riktignok ikke slik at unge kvinner fra Balkan er alle som en mulige ofre for menneskehandel. Det kan hende han er muslim Anonymkode: 50a47...f7f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #20 Skrevet 9. juli 2018 Mange katolikker der og. Anonymkode: be41d...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå