Gå til innhold

Analsex!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Neida gjestene her er ikke 14iser. vi er bare litt dumme og uerfarene...

Snakk for deg selv! :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et tema som blir diskutert alt for mye.

Greit å bli informert om hvordan man gjør det. At man bør bruke kondom, glidemiddel og at man skal ta det rolig i begynnelsen.

Men hva folk synes om det, og om de gjør det eller ikke, det er da totalt uinteressant.

Har selv prøvd det en gang i mitt liv (jeg er mann), og det var sånn OK, men liker bedre 'rette hullet'. Savner det ikke.

Da er det annerledes med fingre, tunge osv, som ikke skal så langt inn. Det liker jeg selv også.. :) Det er jo veldig følsomt der bak.

Så til dere som alltid må klusse til og gjøre trådene her useriøse - pardon my french - No må dåkk fer i hælvete KUTT UT derre hælvetes, jævla ferbainna stein-hakki inni granskogen idiotiske kommenteringa på aillt. Har dåkk nå fernufti å sei, sei'e. Har dåkk itj de', så HOILL KJÆFT!!!!

(Best å skjelle ut folk på sin egen dialekt)

Skrevet
Skjønner ikke at dette er noe og diskutere en gang jeg.

Trodde vi hadde kommet lengere en at analsex var sett på som " freaky"

Så lenge begge parter vil og er enige, må de da få gjøre som de vil og de som ikke har analsex finner sikkert på mye annet rart

Enig! :Nikke:

Jeg ser på meg selv som LITT prippen, men synes analsex er vanlig. Så jeg vil iallefall tro at vi har kommet lenger!

• 5 uker senere...
Gjest Dobergirl
Skrevet

Da er jeg råååååååkåt,og da er det rååå godt å....

Men jeg må være ordentlig våt,og jeg må stole på den jeg har det med.....

Og det skjer bare en sjelden gang,da er det litt ekstra tegn på at ja NÅ ,ja nå er vi kåte 8)

Skrevet

Ehhhmmm... Jeg syns ikke det var godt første gangen jeg hadde sex på vanlig vis... Men jeg må si jeg er glad jeg prøvde til tross for smertene. Ellers ville jeg gått glipp av mye velbehag senere.

For ordens skyld syns jeg ikke det er godt med analsex heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...