Gå til innhold

Analsex!

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet
Jeg er så glad jeg ikke er unormal likevel. Jeg syns Anal sex er vondt og ekkelt. Jeg har hatt det i fylla et par ganger det var ikke like vondt, men det føles alikevel som om du har en enorm bæsj i endetarmen og jeg får lyst til å bæsje den ut. Så det er ikke behagelig akkurat, men kanskje noe for den som syns bæsjing er deilig??

Ja!! :ler: Det føles ekkelt og veeeldig ubehagelig! FEIL HULL!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Vil bare minne om at det er noen som faktisk liker analsex... Faktisk...

Gjest Moulineux
Skrevet

Det påståes det, ja. Litt merkelig, og noe komisk, å tenke på at det er folk rundt oss, på jobb, på gata, som altså inkluderer tarmene i sitt sexliv.

Mennesket's personlighet inneholder jammen mange ulike fasetter.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, noen menn. :tunge1:

Gjest Dazed
Skrevet

HVis du hadde en mann som han du har, og han ville blitt veldig kåt av analsex, og ville gjerne ha deg med på det, ville du da prøvd?

Nei. Anal er turnoff for meg. Men min kjæreste liker ikke ting i analen, selv. Så det er ikke aktuelt for noen av oss :)

Gjest Gitte
Skrevet (endret)

d

Endret av Gitte
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg hadde mye anal sex når jeg var singel, med enkelte av mine elskere tok det helt av og det ble for mye. Med min mann er det helt motsatt, han liker det ikke og det respekter jeg selv om det hadde vært ok en gang i mellom. Maser aldri på han om å prøve fordi jeg vet at han ikke vil.

Derfor lurer jeg på hvorfor enkelte menn maser noe så j..... på damene sine om å prøve? Om en dame sier at det er vont eller at hun ikke er fan av det så bruk ørene!!

Har hatt opplevelser med menn som peiser på der bak med en stor stiv en uten tanke på noe annet en sin egen nytelse.. DET er ikke alltid en positiv opplevelse.

Skrevet

finnes det et navn på nevnte krem :oops: :-)

Det er en "Anal Eaze", dersom du skal ha den uten smak og lukt er det levert en svart tube fra leverandøren "Adam & Eve".

Gjest glamourgirl
Skrevet

Det påståes det, ja. Litt merkelig, og noe komisk, å tenke på at det er folk rundt oss, på jobb, på gata, som altså inkluderer tarmene i sitt sexliv.

Mennesket's personlighet inneholder jammen mange ulike fasetter.

Jeg synes faktisk dette er på grensa til diskriminerende ovenfor folk som har analsex, eller andre typer sex som er "uvanlige". Tenk hvor moro verden hadde blitt hvis alle hadde misjonæren under dyna. Det finnes kvinner som liker analsex, og får orgasmer av det. Det er selvølgelig syke mennesker som digger ting i tarmen :roll:

Skrevet

Jeg synes faktisk dette er på grensa til diskriminerende ovenfor folk som har analsex, eller andre typer sex som er "uvanlige". Tenk hvor moro verden hadde blitt hvis alle hadde misjonæren under dyna. Det finnes kvinner som liker analsex, og får orgasmer av det. Det er selvølgelig syke mennesker som digger ting i tarmen :roll:

Og folk som ikke syns at det er noe ok å benytte tarmen som en del av sexlivet, er altså henvist til kun misjonæren?? :o Hallo...

Det er vel slik dere tarmelskere stiller der lagelig til for hogg. Dere benytter jo enhver anledning til å rakke ned på sexlivet til folk som ikke vil ha noe opp i tarmen, og som aldri har funnet hverken glede eller nytelse av det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjønner ikke at dette er noe og diskutere en gang jeg.

Trodde vi hadde kommet lengere en at analsex var sett på som " freaky"

Så lenge begge parter vil og er enige, må de da få gjøre som de vil og de som ikke har analsex finner sikkert på mye annet rart

Gjest glamourgirl
Skrevet
Og folk som ikke syns at det er noe ok å benytte tarmen som en del av sexlivet, er altså henvist til kun misjonæren?? :o Hallo...

Det er vel slik dere tarmelskere stiller der lagelig til for hogg. Dere benytter jo enhver anledning til å rakke ned på sexlivet til folk som ikke vil ha noe opp i tarmen, og som aldri har funnet hverken glede eller nytelse av det.

Litt forskjell på å være tarmelsker, og å ha analsex. Jeg rakker ikke ned på sexlivet til andre, og sier heller ikke at jeg har analsex, men at folk må få gjøre som de vil. Det finnes folk, vanlige folk som setter pris på analsex, uten at det innebærer tvang, eller andre uhumskheter. Da syns jeg det er unødvendig at vi som voksne(?) mennesker skal drive på å kalle dem tarmelskere, si at det kjennes ut som å bæsje osv... Det blir for dumt!

Ellers takk til Alex!

Skrevet
. Da syns jeg det er unødvendig at vi som voksne(?) mennesker skal drive på å kalle dem tarmelskere, si at det kjennes ut som å bæsje osv... Det blir for dumt!

Du kan likevel ikke endre følgende facts:

1. Penetreringen skjer i endetarmen.

2. At folk som har prøvd virkelig føler det som om de må bæsje.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Eller i analåpningen... OG hvis alle som har analsex, og synes det er godt, tror de bæsjer, hvorfor gjør de det da? Og hvorfor får de ikke da harde og langvarige orgasmer av å gå på do?

Gjest Anonymous
Skrevet

Harald

Kutt ut fliss(pikke)riet :sjarmor:

NOEN som har hatt analsex føler at de må bæsje, andre synes faktisk det er kjmpe godt, andre tør ikke prøve fordi at de er redde for at de ikke er "normale" .

Men tenk deg- vi liker forskjellige ting :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Analsex suger og alle som gjør det suger SUGE

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og dama har ofte analsex, hvis hun ligger på ryggen og "onanerer" mens vi gjør det, så kommer hun på 2minutter cirka.. Hun elsker det, jeg elsker det. Det er en gave til sexlivet! SYNES JEG (og hun)

Gjest Anonymous
Skrevet

Fasinerende at de fleste som diskuterer i denne tråden er gjester og oppfører seg som de er 14 :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Neida gjestene her er ikke 14iser. vi er bare litt dumme og uerfarene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...