Gå til innhold

Analsex!

Fremhevede innlegg

Gjest dressmann
Skrevet

Hva synes dere om analsex?

Jeg for min del synes det er herlig og litt anderledes enn det vanlige! Jeg elsker det, stramt, varmt og godt! Men jenta mi er ikke alltid like begeistret! En finger er godt, men penisen blir litt i hardeste/største laget for henne! Men noen ganger liker hun det! Når hun klarer å slappe av helt. Jeg har funnet ut at lange forspill og masse fuktighet er det som hjelper! Hva synes dere gutter og jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta er kjapt søk i forumet på "analsex" så får du opp ca 7 sider med innlegg der emnet er omtalt.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva synes dere om analsex?

Jeg for min del synes det er herlig og litt anderledes enn det vanlige! Jeg elsker det, stramt, varmt og godt! Men jenta mi er ikke alltid like begeistret! En finger er godt, men penisen blir litt i hardeste/største laget for henne! Men noen ganger liker hun det! Når hun klarer å slappe av helt. Jeg har funnet ut at lange forspill og masse fuktighet er det som hjelper! Hva synes dere gutter og jenter?

Du liker vel å få en dildo opp i rompa di og da?

Skrevet

Vi har ikke forsøkt analsex direkte, men vi nyter gjerne begge å bli stimulert i og rundt analåpningen med en finger når vi bader, eller med en liten vibrator når vi har sex og er nyvasket.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, jeg er fan av anal sex, men den nye kjæresten min er ganske velutstyrt så det kan gjøre litt vondt !

Men det finnes en krem som man kan smøre rundt bak der før man har sex som liksom "iser" ned litt. Har fortsatt følelesen, men det er ikke så vondt! Da er det bare å "peise" på som omdet var i det vanlige hullet!

men bruk kondom eller blir jo følelsen på penis også litt nedsatt!

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet
Der kommer ingenting inn.

*applaus*

Gjest Queenblue
Skrevet
Der kommer ingenting inn.

Enig med deg!

Gjest Anonymous
Skrevet
Hei, jeg er fan av anal sex, men den nye kjæresten min er ganske velutstyrt så det kan gjøre litt vondt !

Men det finnes en krem som man kan smøre rundt bak der før man har sex som liksom "iser" ned litt. Har fortsatt følelesen, men det er ikke så vondt! Da er det bare å "peise" på som omdet var i det vanlige hullet!

men bruk kondom eller blir jo følelsen på penis også litt nedsatt!

Lykke til!

Er ikke det at man må bruke bedøvende midler et tegn på at penetreing ikke er ment å skje i analen? :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet
Er ikke det at man må bruke bedøvende midler et tegn på at penetreing ikke er ment å skje i analen?

Kan forsåvidt si det, men når typen har relativt stort utstyr, så er det greit å hjelpe til litt! Det bedøver ikke helt, er du gal? Men litt, da skal jeg love deg at det blir digg!!!

Tenner maks på det, men typen er ikke fan av kondom, så da blir det ikke så ofte :(

Hvis folk vil ha analsex, men syns det gjør litt vondt, er dette seriøst tingen å prøve!

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan forsåvidt si det, men når typen har relativt stort utstyr, så er det greit å hjelpe til litt! Det bedøver ikke helt, er du gal? Men litt, da skal jeg love deg at det blir digg!!!

Tenner maks på det, men typen er ikke fan av kondom, så da blir det ikke så ofte :(

Hvis folk vil ha analsex, men syns det gjør litt vondt, er dette seriøst tingen å prøve!

finnes det et navn på nevnte krem :oops: :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor skulle man ville gjøre noe man synes er vondt? :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Her er det diverse gjeste-menn som dominerer debatten.

Ikke vanskelig å skjønne.

:hoho:

Skrevet

finnes det et navn på nevnte krem :oops: :-)

Anal Eaze

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med deg!

HVis du hadde en mann som han du har, og han ville blitt veldig kåt av analsex, og ville gjerne ha deg med på det, ville du da prøvd?

Skrevet

For meg er ikke analsex et tema engang. Jeg har desverre prøvd det, og kommer aldri til å prøve det igjen. Men for all del, kos dere med det dere som liker det.

Gjest gjesta
Skrevet

HVis du hadde en mann som han du har, og han ville blitt veldig kåt av analsex, og ville gjerne ha deg med på det, ville du da prøvd?

Prøvde med en eks.Never ever again!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er så glad jeg ikke er unormal likevel. Jeg syns Anal sex er vondt og ekkelt. Jeg har hatt det i fylla et par ganger det var ikke like vondt, men det føles alikevel som om du har en enorm bæsj i endetarmen og jeg får lyst til å bæsje den ut. Så det er ikke behagelig akkurat, men kanskje noe for den som syns bæsjing er deilig??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...