AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #1 Del Skrevet 7. juli 2018 Har googlet meg ihjel, men finner ikke pris. Er dårlig på Google, men de fleste stedene skriver bare ta kontakt for pris. Så noen som har gjort dette? Jeg har arvet en del ringer av min mormor. Jeg er ganske sikker på at den ene ringen er ekte og verdt noe, mens min mor mener at den er uekte og kommer fra Ellos liksom. Så spent på hvem som har rett. (Den ringen ser og virker ekte, og Den plastgreia fra ellos husler jeg at hun fikk, og de var ikke like, men samtidig var jeg ett barn på den tiden). Jeg skal gifte meg, og tenker at det hadde vært koselig å smeltet disse ringene om, om de ikke er verdt for mye, men kommer det ser? Og hva koster det? Anonymkode: aba0e...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2 Del Skrevet 7. juli 2018 Men lønner det seg? Tastaturet lever sitt eget liv 😊 Anonymkode: aba0e...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 7. juli 2018 #3 Del Skrevet 7. juli 2018 Det lønner seg sjelden å smelte om gammelt gull for prisen en får for det, men for affeksjonsverdien kan det være hyggelig. Les dette jeg fant på nettet: https://www.thune.no/byttegull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå