Gjest appelsin Skrevet 5. mars 2005 #1 Skrevet 5. mars 2005 :-) Hei jeg er veldig glad i å se filmer. Har sett at det er mange dvd butikker som tilbyr billige filmer. Er det noen som kan anbefale noen???Er ganske fersk på internett og trenger litt starthjelp.....Takk
Dru Skrevet 5. mars 2005 #2 Skrevet 5. mars 2005 Jeg digger www.play.com Prisen som står er den du betaler. De leverer forholdsvis raskt, og de deler alltid opp bestillingene, siden de er klar over den norske tollgrensa. Uten at det blir noe ekstra i frakt av den grunn. De aller fleste dvd-ene kommer med norske undertekster, men det sjekker man på beskrivelsen før man kjøper.
Gjest superstar Skrevet 6. mars 2005 #3 Skrevet 6. mars 2005 Har handlet en del på dvd moon. Det er mange bra og billige filmer der.De er også raske til å levere.....
Gjest @ Skrevet 6. mars 2005 #4 Skrevet 6. mars 2005 Søk på Kelkoo eller msn-shop da vel, så får du billigste butikk...=) Samme DVD kan jo være billigere et annet sted selv om en nettbutikk går for å være rimelig.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #5 Skrevet 6. mars 2005 Av og til kan det være billigere å kjøpe fra amazon.co.uk istedenfor play.com Årsaken er at Amazon i England trekker fra moms før de sender. Men du må betale for frakt så du må regne litt for å se hva som lønner seg. Dvd og frakt må være under 200 NOK for å unngå norsk moms. Amazon deler ikke opp en bestilling slik play.com gjør.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #6 Skrevet 7. mars 2005 Veldig enig i amazon.co.uk. Utvalet er stort og prisane bra; planlegg ein litt sjølv, er tollgrensa ikkje noko problem. Viss ein skal ha DVDar med ein pris på over 200 kr, er cdon.com bra. Butikken har base i Sverige, og det er ikkje noko tollavgift. Uansett, kikk litt rundt før du tingar det du skal ha - forskjellane kan vere store.
Bokalven Skrevet 7. mars 2005 #7 Skrevet 7. mars 2005 Jeg vil slenge meg på anbefalingen av play.com. De sender ut DVDene enkeltvis, og alle prisene er inkl. frakt.
Superlammet Skrevet 7. mars 2005 #8 Skrevet 7. mars 2005 www.play.com er siden jeg anbefaler på det varmeste. Har kun gode erfaringer derfra, og har bestilt for noen tusen. Ved store ordre må man bekrefte at kredittkortet faktisk er ditt, noe jeg synes tyder på at man har med et meget proffesjonelt firma å gjøre.
Potetskrell Skrevet 7. mars 2005 #9 Skrevet 7. mars 2005 http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1
jordbær Skrevet 7. mars 2005 #10 Skrevet 7. mars 2005 www.play.com the one and only! :D Handler alt av musikk og dvd-er til under 200kr der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå