Gå til innhold

Sugarbaby

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med en sugardaddy? Kun seriøse svar! 

Anonymkode: f8947...2d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Meldte meg på sånn nettside av nysgjerrighet. Såg Dr. Phil-episode der sugarbabies skryter greiene opp i skyene, tenkte det var raske penger. Noen av dem påstår jo at de ikke har sex med daddyen, og jeg ville aldri gjort det med en eldre mann. 

Så jeg chattet en del med amerikanske rikinger. Mange av de var sykt ekle, griseprat og var veldig krevende og dominerende i profilen sin, om hva de var ute etter. Jeg snokte på andre baby-profiler, dette var damer i en helt annen liga enn de mest pynta damene i Norge. Det var fake hår og vipper og trange designerkjoler, såg ut som luksus-eskortepiker hele gjengen. Jeg ser ikke sånn ut - er helt vanlig og bruker ikke noe tid på utseende utenom lett sminke, bruker jeans og genser til hverdags. Brukte heldigvis aldri bilde av meg selv, men skrev nok info i profilen til at menn ville prate.

Kom i snakk med en lege på skype, han gav meg 1000kr for ingenting, han hadde bare lyst. Etter det pratet han aldri med meg igjen. Kom i snakk med en ingeniør, han var faktisk veldig hyggelig og fin å snakke med, men vi kom aldri forbi casual prat, ingen pengesnakk. Kom i snakk med en finansmann, han gav meg 50 dollar for å se han runke på webcam. Jeg gråt når vi la på, fordi det skjedde så fort og jeg fikk ikke tenkt meg om. Etter denne hendelsen slettet jeg brukeren min og har aldri gått tilbake. Disse var alle amerikanere. Den eneste nordmannen jeg kom i snakk med sendte meg et par grisemeldinger, så jeg avsluttet kontakt.

Anbefales ikke. Det grenser mot prostitusjon. Hvis du er ok med prostitusjon så er det kanskje noe for deg. Man skal jobbe for pengene man får fra disse uforståelige mannfolka, det er ikke nok å bare finnes og se ok ut. 

Anonymkode: 34667...eb0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...