AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #1 Skrevet 6. juli 2018 Hvordan vet dere hva dere liker eller ikke? Hvorfor tar du de valgene du tar? Hvordan vet du hva som er best for deg? Hvorfor bor du akkurat der du bor? Hvorfor velger du akkurat de klærne du gjør? Hvorfor reiser dere til ett sted og ikke til ett annet sted i sommerferien? Hvorfor kjører du akkurat den bilen du gjør? Hvorfor har du den hårfrisyren som du har? Hva slags hobbyer har du og hvorfor dem? Jeg vet bare ikke hva jeg liker, vet aldri valg, vet aldri hva som er best for meg. Vet aldri hvor jeg vil bo eller hvorfor jeg går med de kljeg gjør eller reiser til ett sted og ikke ett annet sted. Jeg vet heller ikke hvorfor jeg kjører den bilen jeg gjør eller hvorfor jeg har den frisyren jeg har og jeg vet heller ikke hva hobbyen min er. Jeg skjønner ikke livet og jeg vet ikke hva meninga med livet er? Jeg vet ikke hva jeg liker siden jeg ikke liker noe. Jeg vet ikke hvor jeg vil bo siden jeg aldri trives på ett sted. Jeg vet ikke hvorfor jeg bruker de klærne jeg gjør eller har den hårfrisyren jeg har. Jeg vet ikke hvem jeg er, hva jeg vil. ingenting gir meg noe mening. Jeg er lei av alt. Lei av livet. Synes livet er utrolig kjedelig. Dagene er utholdbare og jeg finner ikke meninga og alt er håpløst. Jeg har ingen meninger om livet mitt fordi jeg ikke liker noe selv om jeg prøver så føler jeg meg aldri glad. Jeg har kun en trist følelse inni meg på bunnen av dypet. Jeg er spenna gæren og gal. Har hatt det sånn så lenge jeg kan huske og jeg finner aldri noe ut av meg selv. Jeg vet ikke hva jeg liker. Vet ikke hva slags hobbyer jeg har. Jeg er en forvirra tulling som bare går rundt i krøll og alt er bare virrvarr og kaos. Noen andre som også ikke vet hva dere vil med livet? Hvem er jeg? Hva vil jeg med livet mitt? Jeg er en godt voksen og snart 40 år og jeg skjønner ingenting av livet. Hva er galt med meg? Anonymkode: c8eff...1b2
Filicia Skrevet 6. juli 2018 #2 Skrevet 6. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan vet dere hva dere liker eller ikke? Hvorfor tar du de valgene du tar? Hvordan vet du hva som er best for deg? Hvorfor bor du akkurat der du bor? Hvorfor velger du akkurat de klærne du gjør? Hvorfor reiser dere til ett sted og ikke til ett annet sted i sommerferien? Hvorfor kjører du akkurat den bilen du gjør? Hvorfor har du den hårfrisyren som du har? Hva slags hobbyer har du og hvorfor dem? Jeg vet bare ikke hva jeg liker, vet aldri valg, vet aldri hva som er best for meg. Vet aldri hvor jeg vil bo eller hvorfor jeg går med de kljeg gjør eller reiser til ett sted og ikke ett annet sted. Jeg vet heller ikke hvorfor jeg kjører den bilen jeg gjør eller hvorfor jeg har den frisyren jeg har og jeg vet heller ikke hva hobbyen min er. Jeg skjønner ikke livet og jeg vet ikke hva meninga med livet er? Jeg vet ikke hva jeg liker siden jeg ikke liker noe. Jeg vet ikke hvor jeg vil bo siden jeg aldri trives på ett sted. Jeg vet ikke hvorfor jeg bruker de klærne jeg gjør eller har den hårfrisyren jeg har. Jeg vet ikke hvem jeg er, hva jeg vil. ingenting gir meg noe mening. Jeg er lei av alt. Lei av livet. Synes livet er utrolig kjedelig. Dagene er utholdbare og jeg finner ikke meninga og alt er håpløst. Jeg har ingen meninger om livet mitt fordi jeg ikke liker noe selv om jeg prøver så føler jeg meg aldri glad. Jeg har kun en trist følelse inni meg på bunnen av dypet. Jeg er spenna gæren og gal. Har hatt det sånn så lenge jeg kan huske og jeg finner aldri noe ut av meg selv. Jeg vet ikke hva jeg liker. Vet ikke hva slags hobbyer jeg har. Jeg er en forvirra tulling som bare går rundt i krøll og alt er bare virrvarr og kaos. Noen andre som også ikke vet hva dere vil med livet? Hvem er jeg? Hva vil jeg med livet mitt? Jeg er en godt voksen og snart 40 år og jeg skjønner ingenting av livet. Hva er galt med meg? Anonymkode: c8eff...1b2 Ble visst anonym.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #4 Skrevet 7. juli 2018 2 minutter siden, Filicia skrev: Hvordan finner jeg egentlig svar? 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet dere hva dere liker eller ikke? Jeg liker det jeg liker, jeg er nok bare født sånn. Hvorfor tar du de valgene du tar? Styres dessverre litt for mye av frykt. Hvordan vet du hva som er best for deg? Vet ikke alltid hva som er best for meg, og lurer ofte på hvordan ting hadde vært om jeg valgte annerledes. Når det kommer til helse så vet jeg at fysisk aktivitet er bra, og at et bra kosthold er det kroppen trenger. uteblir dette blir jeg energiløs og lettere nedstemt. Hvorfor bor du akkurat der du bor? Fordi det er mest økonomisk for meg NÅ. Trives ikke her, men for at jeg skal slippe å angre senere på at jeg kastet bort mange penger på en dyr leie når jeg om noen år kunne hatt råd til å kjøpe en egen leilighet. Hvorfor velger du akkurat de klærne du gjør? Fordi jeg liker det nøytrale. Jeg liker tidløse klær, da velger jeg ikke klær som roper oppmerksomhet og har masse detaljer som går ut på mote om kort tid likevel. Hvorfor reiser dere til ett sted og ikke til ett annet sted i sommerferien? Hvorfor kjører du akkurat den bilen du gjør? Jeg hadde egen bil for noen år siden, mens jeg hadde råd til det og bruk for det. Kjøpte den fordi den var fin og billig, og billig å ha. nå kjører jeg foreldres bil, bare når jeg må kjøre. Så jeg kjører den frodi en fancy bil ikke er på min prio. liste over hva jeg skal bruke penger på.. Hvorfor har du den hårfrisyren som du har? Fordi eg ikke har giddet å klippe det... Hva slags hobbyer har du og hvorfor dem? De er enkle å utføre Jeg vet bare ikke hva jeg liker, vet aldri valg, vet aldri hva som er best for meg. Vet aldri hvor jeg vil bo eller hvorfor jeg går med de kljeg gjør eller reiser til ett sted og ikke ett annet sted. Jeg vet heller ikke hvorfor jeg kjører den bilen jeg gjør eller hvorfor jeg har den frisyren jeg har og jeg vet heller ikke hva hobbyen min er. Jeg skjønner ikke livet og jeg vet ikke hva meninga med livet er? Jeg vet ikke hva jeg liker siden jeg ikke liker noe. Jeg vet ikke hvor jeg vil bo siden jeg aldri trives på ett sted. Jeg vet ikke hvorfor jeg bruker de klærne jeg gjør eller har den hårfrisyren jeg har. Jeg vet ikke hvem jeg er, hva jeg vil. ingenting gir meg noe mening. Jeg er lei av alt. Lei av livet. Synes livet er utrolig kjedelig. Dagene er utholdbare og jeg finner ikke meninga og alt er håpløst. Jeg har ingen meninger om livet mitt fordi jeg ikke liker noe selv om jeg prøver så føler jeg meg aldri glad. Jeg har kun en trist følelse inni meg på bunnen av dypet. Jeg er spenna gæren og gal. Har hatt det sånn så lenge jeg kan huske og jeg finner aldri noe ut av meg selv. Jeg vet ikke hva jeg liker. Vet ikke hva slags hobbyer jeg har. Jeg er en forvirra tulling som bare går rundt i krøll og alt er bare virrvarr og kaos. Noen andre som også ikke vet hva dere vil med livet? Hvem er jeg? Hva vil jeg med livet mitt? Jeg er en godt voksen og snart 40 år og jeg skjønner ingenting av livet. Hva er galt med meg? Anonymkode: c8eff...1b2 Anonymkode: f0dc9...c3f
Gjest hind Skrevet 7. juli 2018 #5 Skrevet 7. juli 2018 Du høres deprimert eller stressa ut. Har du alltid vært så i villrede? For noen er det lettere å liste opp det de absolutt ikke vil eller liker for å på den måten nærme seg noe de kanskje kan tenke seg.
Jadzia Skrevet 7. juli 2018 #6 Skrevet 7. juli 2018 Tja si det... Noen ting bare vet jeg, andre ting er jeg mer usikker på. Er stadig i utvikling. Det er sjeldent folk går gjennom livet og liker de samme klærne, samme frisyren, samme tingene. Det endrer seg etter hvert som man vokser og utvikler seg. Men jeg kan relatere til noe av det du snakker om. Jeg var den ungen som aldri egentlig ville bli noe spesielt. Når vi fikk spørsmål på skolen, så visste jeg aldri hva jeg skulle svare, for jeg hadde ingen dype ønsker om hverken utdannelse eller yrke. Så jeg svarte alltid frisør. Da vi kom på videregående og skulle velge retning videre, så surret jeg så mye at jeg endte i arbeidslivet i stedet for videre utdanning. Endte som kronisk syk og ufør, prøvde å studere litt, fant aldri roen i noe. Det er først de siste par årene jeg har funnet min vei. Da var jeg 38. Jeg er fremdeles ufør, men jobber ved siden det jeg klarer. Men for å svare på spørsmålene dine.Hvordan vet dere hva dere liker eller ikke? Jeg bare vet det. Kjenner det i hele meg at jeg liker eller ikke liker ting. Får fort en aversjon mot ting jeg ikke liker. Hvorfor tar du de valgene du tar? Følger magefølelsen mer enn fornuften. Lytter til hva magefølelsen sier og prøver å gjøre det som er best for meg og mine. Hvordan vet du hva som er best for deg? Det er noe man ikke alltid vet. Noen ganger går det dritt, andre ganger går det bra. Man må bare tenke på hva man tror vil være best, hva man helst ønsker. Hvorfor bor du akkurat der du bor? Mange små tilfeldigheter som til sammen ble at vi flytta hit. Jeg var skeptisk og ikke sikker på at det var bra, men det er det beste valget vi har gjort. Hvorfor velger du akkurat de klærne du gjør? Fordi jeg liker de og de ser fine ut på meg. Jeg liker farger og kjoler, mønster og komfortable klær. Men de må sitte pent. Hvorfor reiser dere til ett sted og ikke til ett annet sted i sommerferien? Vi har ikke reist på mange år. Jeg er ikke glad i å reise, i motsetning til folk flest, så vi blir hjemme, tar dagsturer, småturer og prøver å bare kose oss mens det er lite folk i området. Hvorfor kjører du akkurat den bilen du gjør? Tilfeldighetene som slo inn der og. Var på oppdrag som Mystery shopper, hadde en bil jeg kranglet mye med, falt veldig for den ene bilen de hadde der, og poff hadde vi kjøpt den. Også et av de bedre valgene i livet for øvrig. Hvorfor har du den hårfrisyren som du har? FOrdi jeg har et elendig tynt hår som ikke funker til andre frisyrer. Hva slags hobbyer har du og hvorfor dem? De fleste hobbyene mine har forsvunnet med kronisk sykdom og unger. Men de jeg har og hadde, var fordi jeg synes de var givende og at jeg følte jeg produserte noe. 1
Filicia Skrevet 9. juli 2018 #7 Skrevet 9. juli 2018 På 7.7.2018 den 22.25, hind skrev: Du høres deprimert eller stressa ut. Har du alltid vært så i villrede? For noen er det lettere å liste opp det de absolutt ikke vil eller liker for å på den måten nærme seg noe de kanskje kan tenke seg. Ja dessverre. Har alltid vært deprimert, stressa og i villrede og alt er kaos inne i meg og jeg aner ingenting av noe som helst.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #8 Skrevet 9. juli 2018 Hvordan vet dere hva dere liker eller ikke? De tingene jeg liker får tiden til å gå på en bedre måte og gir meg en bedre følelse i ettertid enn de jeg ikke liker. Når du gjør noe, så stopp med jevne mellomrom opp og tenk over om du liker dette eller om du heller ville gjort noe annet. Hvis det gir deg en mestringsfølelse, eller i hvert fall et ønske om å få det, er det en god indikasjon på at du liker det. Hvis noe gir deg en slik følelse en lang eller kort stund kan du gjøre det igjen seinere. Det viktigste er kanskje at du må være åpen for det, og ikke bestemme deg på forhånd. Du er nok i likhet med meg ikke en veldig følelsesstyrt person, så du må heller ikke forvente at det du liker gir deg en euforisk følelse. Det er ofte bare litt bedre enn det du ikke liker. Hvorfor tar du de valgene du tar? Jeg prøver å være rasjonell og ta valg som gjør at jeg kan drive med det jeg liker så mye av tiden som mulig, enda viktigere, bruke minst mulig tid på det jeg ikke liker. I det ligger også å ta valg som gir meg mest mulig positive valgmuligheter i framtiden, selv om de kanskje er negative på kort sikt. Hvordan vet du hva som er best for deg? Jeg vet aldri, men jeg prøver ting som Hvorfor bor du akkurat der du bor? Det er et relativt trygt og rolig område, nært jobben jeg hadde da jeg kjøpte den, og planløsningen var praktisk til en av mine viktigste hobbyer. Hvorfor velger du akkurat de klærne du gjør? De er slitesterke og motenøytrale, så jeg slipper å kjøpe nye så ofte. De drar heller ikke så mye oppmerksomhet, som jeg ikke liker. Hvorfor reiser dere til ett sted og ikke til ett annet sted i sommerferien? Jeg drar til plasser som har interessante historiske steder eller museer, som jeg liker, og helst er varmere enn Norge. I tillegg må de ha en sivilisert kultur med ganske godt helsevesen og ikke for mye kriminalitet og korrupsjon. Hvorfor kjører du akkurat den bilen du gjør? Har ikke bil. Hvis jeg hadde hatt det ville det vært en driftssikker og økonomisk bil som gjorde det relativt godt i sikkerhetstester, og har en farge som ikke trenger vask så ofte og er upopulær blandt tyver. Hvorfor har du den hårfrisyren som du har? Jeg klipper håret selv for å spare tid og penger til det jeg liker, og det er den jeg klarer å få til. Hva slags hobbyer har du og hvorfor dem? Det er de jeg tilfeldigvis har prøvd, likt, og som er mest praktiske å gjøre i min situasjon. Jeg vet bare ikke hva jeg liker, vet aldri valg, vet aldri hva som er best for meg. Du må prøve deg fram, og lære av både valg som har vært positive og negative. Prøv også å lære av andres valg der det er mulig. Ønsker du å være i situasjonen de er i på grunn av sine valg? Jeg skjønner ikke livet og jeg vet ikke hva meninga med livet er? Livet har ikke noe mening, så du kan like godt bruke det til å prøve å finne ting du liker å gjøre. Jeg vet ikke hva jeg liker siden jeg ikke liker noe. Det betyr sannsynligvis at du er i en situasjon der du må gjøre noe du ikke liker, f.eks. en jobb eller ha samvær med personer som har negativ påvirkning, Finn ut hva det er slik jeg beskrev over, og legg planer som gjør at du kan komme deg ut av den på et eller annet tidspunkt i framtiden. Fortrinnsvis før du blir pensjonist. Jeg vet ikke hvor jeg vil bo siden jeg aldri trives på ett sted. Det virker mer sannsynlig at du ønsker å komme deg ut av en situasjon enn bort fra et sted. Anonymkode: f219c...45e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå