Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2018 #21 Skrevet 8. august 2018 Det er jo repriser som sendes. Jeg har også sett de før. Derfor jeg vet at ting kommer til å skjære seg...
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #22 Skrevet 8. august 2018 2 hours ago, Hoppetaujenta said: Det er jo repriser som sendes. Jeg har også sett de før. Derfor jeg vet at ting kommer til å skjære seg... Da er det vel egentlig ikke ny sesong da ble bare litt forvirret av innlegget ditt Anonymkode: 8284d...404
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2018 #23 Skrevet 10. august 2018 Overskriften sier sesong fem, nå er det visst nr. seks. Sommeren er reprisetid på det meste. Aner ikke hvor mange de har sendt, men det gjør kanskje noen andre?
sissihøa Skrevet 10. august 2018 #24 Skrevet 10. august 2018 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Overskriften sier sesong fem, nå er det visst nr. seks. Sommeren er reprisetid på det meste. Aner ikke hvor mange de har sendt, men det gjør kanskje noen andre? Hvis ikke jeg har gått glipp av noe så mener jeg Norge akkurat har sendt sesong 5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå