AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #1 Skrevet 6. juli 2018 Tekstene i disse genrene er helt pervertert og oppfordrer ungdommen til groteske handlinger. Dette må stoppes. Det er ingen annen løsning av totalt forbud. Noen få eksempler på perversitetene og gudsspottelsene. Vil vi at våre barn skal utsettes for dette? Nei! Upon a cross a nun will be hanged She will be raped by an evil man Knock spikes through her hands * Crucify the so called LordHe soon shall fall to meYour souls are damned your God has fellTo slave for me eternallyHell awaits * Burning from the inside out Bloody foam spews from your mouth Smell the putrid stench of flesh As it burns you to your death * Blasphemy laughs at thee Jesus you've been deceived Struggling on the cross Gagging to breathe Despise your god, question why You were retrieved by the angel of light Once upon the cross Kill him, kill him, kill him... Satan * Oozing chyme reeks as your duodenum is hacked Secreting gastric juices, enzymes melt your faecal tract Torn major arteries, your corpse with blood is drenched Your mouth is ripped inside-out as your oesophagus is wrenched * A fusty cargo of human excreta Impacted pipes caused the flow to reverse Upon the cemetery, liters of diarrhea As the leaden veins burst… rest in faeces * Meat hook penetration. Rectal defenestration. A morbid row of guts & gore, with your mangled bowels scattered on the floor Anonymkode: fd0cd...8e1
kikkana Skrevet 6. juli 2018 #2 Skrevet 6. juli 2018 Slike tekster fenger ikke til meg og jeg synes det er teit. Men ser ikke helt noen årsak til å foby, hva er egentlig den? Hvis du skal forby alt av tekst og bilde som poengterer noe fælt som andre kan gjør, er d jaggu mye som må bort. Og jeg tror ikke det er så mange ungdom som hører på slik musikk. Er nok mest menn i fra 35 og oppover. Og jeg vil tro at det er veldig få som tar en slik tekst seriøst om de er hardbarka blackmetal fans eller ei. 4
TrekStar Skrevet 6. juli 2018 #3 Skrevet 6. juli 2018 (endret) Da må vi også forby amerikansk hip hop, gangster-rap og slikt sunget bla. av afro-amerikanere. Disse tekstene oppfordrer også til drap og hat, og glorifiserer gjengkulturen. Disse sangene har dårlig innflytelse på ungdom, og må stoppes. Det burde også gjøres noe med musikkvideoer hvor lettkledde og nakne damer synes. Unger og ungdommer ser jo også disse videoene og tar etter og blir umoralsk hjernevasket. Endret 6. juli 2018 av TrekStar 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #4 Skrevet 6. juli 2018 16 minutter siden, kikkana said: . Og jeg tror ikke det er så mange ungdom som hører på slik musikk. Er nok mest menn i fra 35 og oppover. Hvor har du det fra? Anonymkode: fd0cd...8e1 1
absinthia Skrevet 7. juli 2018 #5 Skrevet 7. juli 2018 (endret) Da denne låten ble skrevet, var det under sjangeren heavy metal. Dette er en gammel Mercyful fate låt som er over 35 år gammel. Ellers er det bare tullete å forby denne formen for tekst, det blir som om vi skulle forby en hel masse krim og thrillerlitteratur. Denne teksten er for meg rimelig humoristisk, når låten heter : Nuns have no fun. Dersom du tar et dypere dykk i sjangrene du lister opp, vil du etterkvart skjønne at budskapet oftest ikke ligger i selve teksten. Du må se på helheten som en utrykksform. Endret 7. juli 2018 av absinthia 1
FrankDrebin Skrevet 7. juli 2018 #6 Skrevet 7. juli 2018 Det er riktignok ikke min tekopp, men skal vi forby det, kan vi like gjerne forby all form for underholdning i samme slengen.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #7 Skrevet 7. juli 2018 Vi må forby alt som har med ytring å gjøre. Basta, La oss leve stille, så ser vi hvordan det går... Vi har mange bevis på at det ikke går bra. Anonymkode: af01a...d42
absinthia Skrevet 7. juli 2018 #8 Skrevet 7. juli 2018 (endret) ..jeg utsetter forresten mine barn for slikt på hver eneste lengre biltur. Ikke akkurat denne låten, fordi jeg ærlig talt synes at musikken er litt vel daff til å få opp humøret på, men jeg spiller ofte denne, med samme frontfigur Endret 7. juli 2018 av absinthia 1
Mr. Kilmister Skrevet 7. juli 2018 #9 Skrevet 7. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tekstene i disse genrene er helt pervertert og oppfordrer ungdommen til groteske handlinger. Dette må stoppes. Det er ingen annen løsning av totalt forbud. Noen få eksempler på perversitetene og gudsspottelsene. Vil vi at våre barn skal utsettes for dette? Nei! Upon a cross a nun will be hanged She will be raped by an evil man Knock spikes through her hands * Crucify the so called LordHe soon shall fall to meYour souls are damned your God has fellTo slave for me eternallyHell awaits * Burning from the inside out Bloody foam spews from your mouth Smell the putrid stench of flesh As it burns you to your death * Blasphemy laughs at thee Jesus you've been deceived Struggling on the cross Gagging to breathe Despise your god, question why You were retrieved by the angel of light Once upon the cross Kill him, kill him, kill him... Satan * Oozing chyme reeks as your duodenum is hacked Secreting gastric juices, enzymes melt your faecal tract Torn major arteries, your corpse with blood is drenched Your mouth is ripped inside-out as your oesophagus is wrenched * A fusty cargo of human excreta Impacted pipes caused the flow to reverse Upon the cemetery, liters of diarrhea As the leaden veins burst… rest in faeces * Meat hook penetration. Rectal defenestration. A morbid row of guts & gore, with your mangled bowels scattered on the floor Anonymkode: fd0cd...8e1 Har det klikka for deg Jesusfreak? 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #10 Skrevet 7. juli 2018 Ta deg en tur på metalfestival ts, du trenger å bli kjent med noen metalhuer. 4000 mennesker kommer på Karmøygeddon hvert år og politiet har aldri hatt noe problem med noen av de. Metalfolk er generelt supersnille folk: https://hnytt.no/2015/02/07/mindre-brak-med-karmoygeddon-enn-barn-er-bra-ferstival/ Anonymkode: 2c547...e05 2
Gjest Stella Rose Skrevet 7. juli 2018 #11 Skrevet 7. juli 2018 Forby heller rosa-tygge-gummi-pop og sånn boyband, ja og danseband
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #12 Skrevet 8. juli 2018 På 7.7.2018 den 0.59, kikkana skrev: Slike tekster fenger ikke til meg og jeg synes det er teit. Men ser ikke helt noen årsak til å foby, hva er egentlig den? Hvis du skal forby alt av tekst og bilde som poengterer noe fælt som andre kan gjør, er d jaggu mye som må bort. Og jeg tror ikke det er så mange ungdom som hører på slik musikk. Er nok mest menn i fra 35 og oppover. Og jeg vil tro at det er veldig få som tar en slik tekst seriøst om de er hardbarka blackmetal fans eller ei. Nå har jeg hørt på metal i årevis, og det er ikke bare menn på 35 og oppover som hører på det. Faktisk så er det endel ungdom som hører på det også. Men jeg er enig i at tekstene tar nok de fleste ikke så seriøst. Ikke som i at de lar seg påvirke i hvert fall. Selv er jeg ikke særlig opptatt av tekstene engang. Anonymkode: 5a892...39e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #13 Skrevet 8. juli 2018 Det heter fortsatt DEATH, for helvete. Din mening har ingen betydning. Hvorfor eksisterer det gnomer som deg? You don’t fucking matter! Anonymkode: 9496a...cbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå