Gå til innhold

Kveldsmat med lite kalorier

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Grønnsaker og frukt! Frø knekkebrød (kjøpt på rema m/urter) med avokado og basilikum som pålegg, wok med grønnkål, raw vegansk brownies, fryst banan med litt sjokolade og nøtter, smoothie, smoothie m/hemp Frø (masse proteiner), havregrynsgrøt m/bær, oppkuttet bananer jordbær og blåbær som om det var frokostblanding (uten melk), oppskåret grønnsaker og frukt 😋 

Anonymkode: fa876...74e

AnonymBruker
På 7.7.2018 den 1.38, AnonymBruker skrev:

Grønnsaker og frukt! Frø knekkebrød (kjøpt på rema m/urter) med avokado og basilikum som pålegg, wok med grønnkål, raw vegansk brownies, fryst banan med litt sjokolade og nøtter, smoothie, smoothie m/hemp Frø (masse proteiner), havregrynsgrøt m/bær, oppkuttet bananer jordbær og blåbær som om det var frokostblanding (uten melk), oppskåret grønnsaker og frukt 😋 

Anonymkode: fa876...74e

Det der høres ikke kalorifattig ut

Anonymkode: 3eee1...38b

• Liker 2

Havregrøt, salat med for eksempel egg, kylling, tunfisk ol. 

Omelett med skinke, grønnsaker og salat er også et alternativ.

speltlompepizza med tomater, skinke og litt ost servert med ruccola på toppen er kjempegodt. 

Annonse

Spørs hvor kalorifattig. Det er disse jeg selv foretrekker.

Under 50 kcal:
- Agurk
- Gulrot

Under 100 kcal:
- Skyr yoghurt (smal)
- Eple / appelsin

Under 200 kcal:
- en brødskive med et enkelt pålegg
- havregrøt (pass på mengden)

Annonse

Tenk protein. Protein holder deg mett lenger, og holder blodsukkeret ditt stabilt. Jeg er dårlig på å spise kveldsmat, da jeg spiser middag rundt 19:30 og spiser masse protein både da og i løpet av dagen. Hva med cottage cheese med granola og bittelitt sukkerfritt syltetøy? Eller bare hardkokte egg? Jeg pleier å spise egg hvis jeg får lyst på noe før leggetid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...