Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ikkepålogget-Uma
Skrevet

hei!

hudpleieren min sa at jeg heller burde bruke bare glykose lotion enn den + Vit-A-Pluss Skin Clearing Complex. Hun forklarte det med at huden min var for ung til den. Noen som vet hvorfor? har hørt her inne at den virker mye bedre på uren hud enn glykose lotion. Er det ikke lurt å bruke begge deler kanskje? Syns glykose lotion hjelper bra,men kanskje ikke bra nok. Noen som har (bedre) erfaringer med Skin Clearing Complex?

Videoannonse
Annonse
Gjest manic
Skrevet

Hun mener kanskje at Skin Clearing Complex er for sterk for huden din. Jeg husker med gru alle kvisekremene og rensene jeg fikk anbefalt da jeg var veldig ung og kvisete...kvisene forsvant ei! SÅ fikk jeg beskjed om at huden min slet på grunn av at disse produktene tørket ut og irriterte huden min. Så da begynte jeg å fore huden med fuktighet og milde produkter. Og det hjalp masse :)

Gjest ikkepålogget-Uma
Skrevet

Okay,takk skal du ha.

Ja,var nok det hun mente da...Men den glykose lotion er jo ganske sterk den oxo da. Har ganske sensitiv hud jeg og,men aldri opplev noe ubehag med MD formulation produkter. hvilke var det du brukte da? (hvis du husker det..)

Gjest manic
Skrevet

Jeg har sikkert prøvd femti ulike produkter uten hell!

Nå bruker jeg Facial Lotion fra MD sammen med produkter som gir masse fuktighet og milde renseprodukter :)

Det funker bra! Ulike hudtyper trenger ulike mengder fuktighet, men de fleste hudtyper trenger noe fuktighet!

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med produktene til decleor. Bruker en del fra MD også, rensekrem + facial creme. Kommer til å kjøpe renseprodukt fra decleor neste gang, og jeg er veldig fornøyd med hydra floral (dagkrem). Huden blir myk og glatt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...