AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #1 Skrevet 6. juli 2018 Har du noen gang blitt beskyldt for ting som ikke har noen som helst rot i virkeligheten? Jeg oppdaget nylig en flink engelsk sanger på youtube, og tenkte jeg skulle undersøke muligheten for å se ham i en konsert en gang da jeg er ofte i London. Etter å ha sett gjennom noen videoer kikket jeg på hjemmesiden hans og prøvde å melde meg på nyhetsbrev. Siden ville ikke registrere meg, så jeg sendte et spørsmål på facebooksiden. Svaret jeg fikk ga meg hakeslepp: De hadde sperret mailadressen min "because of your stalking mr xxx in the past". Vet ikke helt om jeg skal le eller gråte, bør jeg svare noe? Er jo nysgjerrig på hva som har skjedd her da jeg aldri hadde hørt om fyren for noen dager siden. En annen gang var jeg såvidt innenfor døren i en butikk og kikket meg litt rundt, men så at de ikke hadde den typen varer jeg var ute etter. Så jeg snudde og forlot butikken. Men en bestemt ung butikkansatt kom løpende etter meg og insisterte på at jeg skulle "legge tilbake det jeg tok". Hun insisterte på at hun hadde sett meg stjele. Hun lot meg gå "under tvil" da jeg vrengte lommene og lurte på hvor jeg skulle ha gjemt evt tyvegods, og om hun ønsket å hente sjefen sin. Ellers hadde jeg en sjef en gang som innkalte meg på teppet og ikke likte at jeg hadde kommet med nedsettende kommentarer om en nyansatt. Bare at jeg hadde vært på ferie da den nye ankom, og fortsatt ikke hadde hørt om eller sett vedkommende. 😀 Ah, og forresten en gang ble jeg beskyldt for å ha røykt på et hotellrom. Jeg er ekstremt allergisk mot røyk og ville ha måttet bytte rom om det hadde vært antydning til røyk der. Jeg spurte om de ville ha legeattest, evt sjekke om jeg hadde røyk eller lighter i min bagasje, men nei, det ville de ikke. De lot det gå "for denne gangen" Iblant lurer jeg på om det finnes et alternativt univers der jeg gjør alle de rare tingene jeg beskyldes for? Anonymkode: 994d9...95f 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #2 Skrevet 6. juli 2018 Har blitt beskylt for å drepe en hamster via tankekraft Anonymkode: 4e39b...515 7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #3 Skrevet 6. juli 2018 Jeg har blitt beskyldt for å ha sex, med flere jeg ikke ville sett to ganger på engang. Anonymkode: fd7f9...104
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #4 Skrevet 6. juli 2018 Har blitt beskyldt for å ha ødelagt sommerferien flere ganger, men i virkeligheten er den bare moren min som er en skikkelig dramaqueen og tar i samme slengen alt for hardt i 😅 Anonymkode: 51c23...07e 3
Svigermor Skrevet 6. juli 2018 #5 Skrevet 6. juli 2018 Jeg ble beskyldt for å ha sagt til sjefen til svigerdatteren min at hun aldri hadde vært i Sverige. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #6 Skrevet 6. juli 2018 Å være seksuelt interessert i min egen søster. Jeg er kvinne. Jeg var 7 år. Vi så på godteri, jeg slapp bare hånda mi ned etter å ha løftet godteposer ubesluttsomt i et forsøk på å bestemme meg og hun var veldig nært meg så kom borti rompa hennes, og hun beskylde meg for å beføle henne og kalte meg pervers. Hun var 10 år. Anonymkode: b115e...740 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #7 Skrevet 6. juli 2018 Jeg skulle hente min sønn i barnehagen og på veien gikk jeg forbi en bedrift hvor en ansatt sto å spylte utenfor på brosteinene. Når hun ser meg sier hun «når jeg har vært bortreist er det noen som har grist veldig utenfor her så nå må jeg rydde. Er det du som har grist sånn?» Jeg prøver meg på en forsiktig spørrende latter men dama er 100% alvorlig. 🤷♀️ Dette var da en totalt ukjent person som sa dette til meg som bare tilfeldig gikk forbi...wtf Anonymkode: 38317...1ab 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #8 Skrevet 6. juli 2018 Å stjele jobben fra lokale ungdommer. Anonymkode: 6e1a1...f98
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #9 Skrevet 6. juli 2018 Har blitt beskyldt for å stjele to ganger, en gang på jobb i butikk og en annen gang av en onkel Anonymkode: 152d0...083
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #10 Skrevet 6. juli 2018 Jeg har blitt beskyldt for å tro at jeg er så pen og perfekt. Slike tanker har jeg overhodet ikke om meg selv, heller motsatt. Det skal sies at det kun var en bekjent som sa dette, og han var ikke edru. Anonymkode: 55739...70a 1
Highhopes Skrevet 6. juli 2018 #11 Skrevet 6. juli 2018 Ble beskyldt av en voksen dame for å ha gjort et eller annet når jeg var rundt 12 år. Møtte på henne på gaten og hun kunne fortelle meg at hun visste at det var meg som hadde gjort det, men jeg aner ikke hva jeg liksom hadde gjort ifølge henne. Dette syns jeg var svært ubehagelig og skummelt grunnet hennes aggressive fremtoning. Neste gang jeg så henne prøvde jeg å unngå henne men hun var da i meg med at jeg måtte ikke prøve å gjemme meg for henne for hun så meg nok, og hun husket hva jeg hadde gjort, Kjenner fortsatt på et ubehag ved å tenke på dette. Vedkommende må jo ha vært mentalt forstyrret på et vis... 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #12 Skrevet 6. juli 2018 Jeg har flere ganger blitt beskyldt for å være amerikansk. Jeg ble også skreket til og slått ned i London av en fyr som ropte til meg hvilken stygg amerikansk hore jeg var, og at dette med at Trump var blitt president var min feil. Heldigvis ringte pappa politiet og fyren ble anmeldt. Kan ikke noe for at jeg har amerikansk aksent, er ikke noe jeg gjør med vilje. Uansett kan ikke jeg påta meg skylden for hva USA gjør... Har også opplevd å bli skjelt ut av en dørvakt i Oslo på Kjøkken & Bar fordi han mente jeg var amerikansk og skyld i at hjemlandet hans var blitt bombet. Da var jeg helt rolig i køen og hadde drukket 1 øl på forhånd, snakket med noen utenlandske venner i køen og han fikk for seg at jeg var amerikansk. Skal jeg virkelig legge om til indisk-engelsk eller noe for å ikke bli skjelt ut??? Hva er det med folk? Anonymkode: dbcf1...541 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #13 Skrevet 6. juli 2018 Ble beskyldt for å bruke en gutt da jeg selv var kun 13 år, var ukysset, jomfru og generelt upopulær. Moren min som beskyldte meg. Jeg nektet fordi det ikke stemte, vi chattet fordi vi var venner og han visste at jeg ikke var interessert. Moren min leste kun to meldinger og kom med beskyldningene. Hun ble så sint da jeg nektet at hun slo meg i ansiktet. Har blitt beskyldt for å stjele bøker da jeg jobbet i kiosk, bøker jeg hadde lagt vekk fordi noen sier ikke ville ha de. Det var sånn to for en bok og de åpnet hver sin og tok ut den ekstra boken. Jeg var interessert i å lese den boken så tok til meg den ene etter å ha spurt kunden. Hadde nå sjefen bare stilt spørsmål ville det vært en ting, men å skrike ut så alle hørte oss midt i butikken er ikke ok. Så ble jeg senere beskyldt for (på samme sted) å ikke ha brukket for fordi jeg etter 8 uker klarte å sitte på huk. 😂 Anonymkode: 338a6...6ff
Gjest Regn Skrevet 6. juli 2018 #14 Skrevet 6. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har flere ganger blitt beskyldt for å være amerikansk. Jeg ble også skreket til og slått ned i London av en fyr som ropte til meg hvilken stygg amerikansk hore jeg var, og at dette med at Trump var blitt president var min feil. Heldigvis ringte pappa politiet og fyren ble anmeldt. Kan ikke noe for at jeg har amerikansk aksent, er ikke noe jeg gjør med vilje. Uansett kan ikke jeg påta meg skylden for hva USA gjør... Har også opplevd å bli skjelt ut av en dørvakt i Oslo på Kjøkken & Bar fordi han mente jeg var amerikansk og skyld i at hjemlandet hans var blitt bombet. Da var jeg helt rolig i køen og hadde drukket 1 øl på forhånd, snakket med noen utenlandske venner i køen og han fikk for seg at jeg var amerikansk. Skal jeg virkelig legge om til indisk-engelsk eller noe for å ikke bli skjelt ut??? Hva er det med folk? Anonymkode: dbcf1...541 Rart jeg blir beskyldt for å se tysk ut og være tysk.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #15 Skrevet 6. juli 2018 Har blitt beskyldt for å finne på et mellomnavn fordi jeg ikke hadde hatt mitt fulle navn på Facebook tidligere. Så da var jeg en oppmerksomhetssyk person som fant på navn. Måtte dokumentere med navnet på alle kort jeg har med at det navnet er jeg født med 😜 Anonymkode: 338a6...6ff 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #16 Skrevet 6. juli 2018 Ble beskyldt for juls på en prøve på videregående fordi jeg hadde veldig øik besvarelse med en klassekamerat/venninne. Hun fikk samme beskyldninge. Besvarelsene var gode. Kanskje det hadde noe med at vi hadde pugget fra samme bok? 😉 Anonymkode: 51876...105 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #17 Skrevet 6. juli 2018 5 minutter siden, Regn skrev: Rart jeg blir beskyldt for å se tysk ut og være tysk. Men får du stygge kommentarer fra random folk og blir slått ned pga f.eks hva tyskerne gjorde under 2.verdenskrig? Er jo litt sånn jeg føler meg Har nesten angst for å snakke engelsk, er så redd for at folk skal skrike til meg igjen eller slå meg. Lurer på hvordan amerikanere ellers blir behandlet, det virker jo som de er hatet av andre nasjonaliteter.. Anonymkode: dbcf1...541
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #18 Skrevet 6. juli 2018 Ble beskyldt for å være «nattens dronning» og nærmest utro mot min daværende kjæreste, på en ferie med familien. Jeg var 20 år og hadde alvorlig angst, taklet dårlig å sove alene, og satt derfor ofte opp om natta, eller la meg og sove utendørs i nærheten av renholderne på hotellet, rett og slett fordi jeg var så redd og hadde så mye angst. Å bli beskyldt for å være nærmest et ludder av nære familie hjalp ikke. Heldigvis fikk jeg full forståelse og trøst av kjæresten da jeg kom hjem, og noen å sove vedsidenav om natta når angsten var som værst.. Anonymkode: 6231f...656 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #19 Skrevet 6. juli 2018 Jeg ble beskyldt for å ha sagt til en venninne at hun ikke var flink nok på skolen til å gjøre lekser med oss 🤔 hun var fryktelig sint på meg. hun hadde jevnt over bedre karakterer enn meg og hun mente selv jeg hadde sagt det til henne selv. Det viste seg senere at hun ble innlagt med paronid schizofreni noen måneder året etter. Jeg antar egentlig at det har noe med saken å gjøre... Anonymkode: 77646...791 1
Gjest Regn Skrevet 6. juli 2018 #20 Skrevet 6. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men får du stygge kommentarer fra random folk og blir slått ned pga f.eks hva tyskerne gjorde under 2.verdenskrig? Er jo litt sånn jeg føler meg Har nesten angst for å snakke engelsk, er så redd for at folk skal skrike til meg igjen eller slå meg. Lurer på hvordan amerikanere ellers blir behandlet, det virker jo som de er hatet av andre nasjonaliteter.. Anonymkode: dbcf1...541 Nei, heldigvis ikke. Bortsett fra at en eldre mann der jeg kom fra skrek løsøunge og tyskerbarn etter meg en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå