Kitty223 Skrevet 6. juli 2018 #1 Skrevet 6. juli 2018 Hei Jeg er ny her men ikke så ny når det gjelder prøvingen... Men nå ser det ut at jeg greide å bli gravid ved aller siste offentlig forsøk. Det er ganske tidlig og jeg tørr ikke å glede meg skikkelig, men skal prøve å nyte kvalmen så godt jeg kan MEN nå har jeg 1 1/2 pakke med Lutinus igjen. Ved første graviditet måtte jeg fortsette med Lutinus i mange uker etter positiv test, men denne gangen sa Haugesund at jeg kan slutte med en gang. Er på ferie og har selvføgelig kjøpt nok til å dekke resten av ferie. Men hva kan jeg gjørde med restene? Jeg håper jo at jeg aldri har behov for Lutinus igjen, men jeg kan ikke hive de bare. Er det lov å gi det til noen som trenger? Koster jo 490 kr som noen gjerne kunne spart seg... Hva tenker dere?
venus* Skrevet 6. juli 2018 #2 Skrevet 6. juli 2018 Jeg har samme luksusproblem selv. Med både Lutinus og Letrozol. Det virker så bortkastet å bare levere dem på apoteket.. hadde noen betalt porto ville jeg gladelig sendt dem til noen som fortsatt strever
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 Det er ikke lov å gi bort medikamenter, og ikke lov å ha slike tråder på KG. Anonymkode: cbf66...e73
Anglofil Skrevet 11. juli 2018 #4 Skrevet 11. juli 2018 Tråden ryddes og stenges, viser til følgende regel: Sitat * Det er ikke tillatt å signere som helsepersonell/yrkestitler innenfor helsesektoren i tråder som omhandler sykdom, medisinering, dosering og lignende. Dette gjelder sykepleiere, leger, psykologer, farmasøyter eller annet helsepersonell, samt personer som er under utdanning i disse yrkene. Det er ikke tillatt å diskutere dosering av medisiner, kosttilskudd og lignende. Se utfyllende forklaring her. Yvonne (teamleder)
Anbefalte innlegg