Gå til innhold

Logget av dating app

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe stor mening med dette innlegget, så er du advart..Bare kjente for å lette litt tanker. 😁

Jeg kjente egentlig en befrielse når jeg nå deaktiverte dating kontoen min. Ikke for at jeg har funnet noen ny.. Men kjente jeg ble lei. 😅 

Er også litt vanedrivende hele greia.. Ser på bilder, leser profiler og jeg kjenner at det er de færreste jeg egentlig "kunne tenke meg". Jeg er ikke så kresen altså, men å treffe noen in real er nok mer greia for meg. Og kanskje jeg rett og slett ikke er så klar for det heller.

Ang det at det er vanedrivende er det kanskje flere som kjenner seg igjen. Noen av de jeg har chattet litt med ser jeg også er pålogget veldig mye. Ingen kritikk av det altså, jeg har jo vært pålogget selv da. 

Med tid og stunder så mulig jeg forsøker igjen. Men først litt sommer, rydde leiligheten, ferie med ungene og være tilstede in real.

God sommer😎

Anonymkode: eb989...d3c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så enig! Jeg har vært singel i 2,5 år, da gikk jeg fra samboeren gjennom 9 år. Siden jeg fortsatt ønsker meg barn ville jeg maksimere sjansene mest mulig og var på flere datingsider/apper. Men jeg kjente jeg ble stressa av å få meldinger, følte et stort ansvar for å være høflig og grei, selv om jeg avviste. Hadde mange ganger mest lyst til å bare ghoste, men syns det ble for kjipt. Så alle kontakter og matcher ble stress for meg. Noen få har jeg møtt, uten at det ble noen høydare av de. Mest menn har vært ute etter å kjapt etablere et seksuelt forhold, og det er bare så ekstremt usjarmerende. 

Så kom jeg til å tenke på at de jeg har vært skikkelig forelska i, sånn på ordentlig, de har jeg falt for pga personlighet og kroppsspråk, ikke ansiktsutseendet. Og de 4 jeg gjennom mitt snart 40 år lange liv har vært sånn skikkelig forelska i har vært veldig forskjellige, alt fra danser til kirurg. 

Konklusjon: ikke bruke tid på datingsider, men heller ute blant folk :)

Anonymkode: 36d60...504

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske så usunt å drive med dating via en masse nettsider, er min konklusjon. Man blir så rastløs og alt er basert på raske og overflatiske relasjoner. Nei, ikke alle selvsagt, og ja, mange finner en kjæreste der. Derfor er det jo greit å bruke disse nettsidene til å bli kjent med andre single. MEN det er sunt å logge av fra tid til annen og droppe hele greia, for særlig sunt for selvbildet og selvfølelsen er et definitivt ikke.

Anonymkode: 4973b...bf6

• Liker 1
Skrevet

Jeg deaktiverte mine datingkontoer for et år siden, dette grunnet min samlivssituasjon. Det har seg nemlig sånn at jeg er "alene"mor til to små, men venter en tredje med en ny far. Denne nye faren er også min kjære samboer, og dette er grunnen til at jeg er borte fra datingmarkedet.

Dette ble litt rotete, men jeg følte, som deg, å lette litt på tankene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...