Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #1 Del Skrevet 5. mars 2005 Vi har vegger malt i lys toscana (i likhet med mange andre ), og sofaen har farge som te/ kaffe med melk i omtrent. Hvilken farge synes dere passer til? På forhånd takk for svar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 6. mars 2005 #2 Del Skrevet 6. mars 2005 vi har svarte og grå gardiner i stua våres som også er malt i lys toscana. Men nå har jeg veldig lyst til og bytte gardiner nå som det går mot vår. Har vært og sett på limegrønne, offwhite og sand fargede. Egentlig kan en jo bruke alt av farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #3 Del Skrevet 6. mars 2005 Vi har samme fargen i bunnen på våre.SÅ ER DET EN ANELAE MØRKERE I MØNSTRET. iKE MYE MØNSTER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tequilagirl Skrevet 6. mars 2005 #4 Del Skrevet 6. mars 2005 Synes lime fargede hørtes bra ut jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 6. mars 2005 #5 Del Skrevet 6. mars 2005 Ta med prøver på gardiner hjem i mange forskjellige farger/stoffer, så ser dere kanskje hva som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. mars 2005 #6 Del Skrevet 6. mars 2005 Vår stue går i samme farge som din og vi har tåkegrønne chiffon gardiner når sommeren kommer. Har akkurat kjøpt noe siden pusekattene til søsteren min spiste opp de gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. mars 2005 #7 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg ville i allefall valgt noe lyst. Synes mørke gardiner er forferdelig, gjør rommet så mørkt og trist. Lime hørtes veldig stilig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå