Gå til innhold

Uteblitt mensen, negativ test og kramper/murringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi har prøvd å få barn i flere måneder nå. Jeg har ett barn fra før av, men denne gangen tok det tid. 

Har uregelmessig mens. Sist mensen 3. Juni. Vet ikke når eggløsning var, men hadde ikke mye eggløsningsslim gjennom perioden (bruker å ha det ved eggløsning). 

Nå er jeg på dag 34. Har sykluser på 30-37 dager. Bruker å få kraftige smerter i korsryggen og får mensen samme deg. Bruker også å ha ømme og store pupper mellom eggløsning og mensen. 

Denne gangen oppdaget jeg veldig lite eggløsningsslim. Har hatt jevnt lite utflod. Har en del kramper i høyre side ved eggstokken de siste 4 dagene. Murringer i korsryggen (kommer og går) de siste 4 dagene. Ingen blødning. Har veldig lite smerter i brystene og negative tester. Til info: testet ikke positivt tidligere på flere uker. 

Kan jeg fortsatt ha et håp? Er det noen som har opplevd noe lignende? Mener bare at alt er så annerledes denne gangen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg forstår deg riktig, så ligner dette på alle gangene jeg har vært gravid. Jeg har hatt nå- kommer-jo-mensen-murringer i dagevis når jeg har vært gravid. Første gang var jeg helt sikker på at det var mensen, men den kom jo aldri. Jeg har heller aldri testet positivt før godt over IKM. Typ to-tre dager over tipper jeg, husker ikke helt detaljene lengre.

Test igjen om noen dager kanskje? Går det lenge over uten at det kommer noe og testen er fortsatt negativ, ville jeg tatt en tur til legen.

AnonymBruker
Skrevet

Du høres akkurat ut som meg, med samme datoer og alt! Har også testet negativt denne uka. Skal teste igjen på mandag om mensen ikke har kommet til da. 

Krysser fingrene for begge to!

Anonymkode: 90e1a...abb

Skrevet

Takk for svar 😊 krysser fingrene for oss. 

Bår mine smerter starter bruker mensen å komme samme dag, men dette er svakere smerter som kommer og går. Samtidig har jeg små smerter i eggstokken og under magen. Jeg bruker å ha store ømme pupper fra eggløsning til Ikm, men denne gangen er de veldig lite vondt og det startet ikke før etter ikm. 

Jeg har lange sykluser og er derfor redd for at mensen kan komme. Jeg hadde alle symptomer da jeg var gravid tidligere, men testet ikke positivt før jeg var ca. 8 uker på vei. Husker jeg tok ca. 20 tester 🤣🤣

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tro på at dette kan være noe!

Jeg får alltid vonde og litt hovne pupper ved eggløsning og frem mot forventet mens. Men den gangen jeg ble gravid hadde jeg ikke litt vondt en gang, de var helt følelsesløse. Jeg hadde ikke tro på at jeg var gravid, men samtidig var kroppen såpass annerledes at jeg til slutt innså at noe var nytt. Og det var det jammen! 12 uker på vei nå.

Lykke til, skal krysse fingrene for deg :)

Anonymkode: 72773...cee

Skrevet

Åhh, takk for svar 😊 håper virkelig at jeg er gravid. Var velfig kvalm imorrest. Fikk ikke til å spise frokost. Igår når jeg skul sove var jeg også kvalm og utrolig sliten. Vet ikke om det kan være psykisk, men ingen tegn til mensen enda. Tenkte å teste på nytt på mandag. Får håpe på positivt svar.

Skrevet
På 6.7.2018 den 20.46, AnonymBruker skrev:

Du høres akkurat ut som meg, med samme datoer og alt! Har også testet negativt denne uka. Skal teste igjen på mandag om mensen ikke har kommet til da. 

Krysser fingrene for begge to!

Hvordan gikk det med deg? Jeg har smerter (store og små) som kommer og går fortsatt. Ingen mens enda. Hadde en litt hvit utflod og med litt brunlig farge igår. Fikk store smerter i korsryggen imorrest, tenkte at de kommer nå, men har ikke kommet enda og heller ingen positiv test. 

• Liker 1
Skrevet

Dytter på denne. 

Er på dag 38 uten mens. Testet negativ igår. Fikk lyserosa utflod uten smerter igår. Fortsatt ikke tegn til mens. Noen med lignende erfaringer? Takknemlig for alle svar 😍

AnonymBruker
Skrevet
På 8.7.2018 den 12.42, Prøveråbligravid27 skrev:

Hvordan gikk det med deg? Jeg har smerter (store og små) som kommer og går fortsatt. Ingen mens enda. Hadde en litt hvit utflod og med litt brunlig farge igår. Fikk store smerter i korsryggen imorrest, tenkte at de kommer nå, men har ikke kommet enda og heller ingen positiv test. 

Mensen kom i forgårs😢 helt ekstreme

mensensmerter, mye verre enn jeg noensinne har hatt. Litt av meg mistenker en SA, men umulig å vite når ingen positiv test... 

krysser fingrene for deg! Håper du snart sitter med positiv test💕

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mensen kom i forgårs😢 helt ekstreme

mensensmerter, mye verre enn jeg noensinne har hatt. Litt av meg mistenker en SA, men umulig å vite når ingen positiv test... 

krysser fingrene for deg! Håper du snart sitter med positiv test💕

Uff da.. sånn hadde jeg i februar. Fikk heller ikke positovt test, men mensen var kraftig med veldig store smerter og blødning med mørke klumper. Håper det går bra med deg og at du snart blir gravid 😊

Er veldig usikker på hva kroppen min holder på med, men håper på et positivt test snart. 

Skrevet

Hei alle sammen 🌺

vi har prøve å få barn i 3 år, å jeg ble gravid i fjord.  å jeg fikk ikke positiv test før i uke 6 (grunnet graviditet utenfor livmoren) jeg tenkte ikke på noen symtomer siden jeg hadde negativ test, men hadde ømme pupper og var sliten..

nå er jeg på dag 25 (syklus ca 30 dager) og hadde eggløsning dag 14. 

Tester negativt idag, men jeg er dødstrøtt, fikk plutselig lyst på nøkkelost og kebab 😂 noe jeg ikke spiser til vanlig, murringer i magen og ømme pupper.

føler meg annderldes, men tørr ikke å håpe for mye. 

Hvor tidlig kjente dere graviditets tegn, og hvilke tegn kom først ? 🦋

Skrevet
17 timer siden, Maldo skrev:

Hei alle sammen 🌺

vi har prøve å få barn i 3 år, å jeg ble gravid i fjord.  å jeg fikk ikke positiv test før i uke 6 (grunnet graviditet utenfor livmoren) jeg tenkte ikke på noen symtomer siden jeg hadde negativ test, men hadde ømme pupper og var sliten..

nå er jeg på dag 25 (syklus ca 30 dager) og hadde eggløsning dag 14. 

Tester negativt idag, men jeg er dødstrøtt, fikk plutselig lyst på nøkkelost og kebab 😂 noe jeg ikke spiser til vanlig, murringer i magen og ømme pupper.

føler meg annderldes, men tørr ikke å håpe for mye. 

Hvor tidlig kjente dere graviditets tegn, og hvilke tegn kom først ? 🦋

De siste dagene før ikm hadde jeg menssmerter/ murringer. Også var jeg veldig oppblåst. Det stakk også litt i puppene og var ørlitegrann trøttere enn vanlig. Men alt i alt, ting var ikke mye annerledes. Lykke til! 

Skrevet

Lurer på om håpet på å vere gravid er så sterkt at det kan forsinke mens? Sluttet på cerazette 7.mai, fikk mens 7.juni. Tror jeg hadde EL 24.juni. Nå er det 17 dpo - testet negativt på graviditetstest i dag 12.juli.. ble skikkelig skuffet over negativ test, selv om vi bare er i pp2! Hvordan skal dette gå? Tror sambo er litt mer avslappet, så prøver å ikke mase hull i hodet på han allerede nå😂  

Skrevet
8 timer siden, Lillyvally skrev:

De siste dagene før ikm hadde jeg menssmerter/ murringer. Også var jeg veldig oppblåst. Det stakk også litt i puppene og var ørlitegrann trøttere enn vanlig. Men alt i alt, ting var ikke mye annerledes. Lykke til! 

Syntomene er enda sterkere idag, å puppene er så hovne at jeg ikke klarte å ha på bh 😅🙈 skal ta blodprøve imorgen hos legen 🤩 takk 🦋

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det med deg? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...