Gå til innhold

er det greit for dere at kjæresten drar på nachspiel?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Da tenker jeg ikke ofte, men innimellom.

Kjæresten min drar på nachspiel kanskje rundt 1gang pr mnd med sine kamerater.

Da er det masse folk der og massevis av andre damer.

Flere av damene er også nakenmodeller.

Hadde dere godtatt det?

Hvis det er greit at deres kjæreste eller samboer/mann drar på nachspiel, har det noe å si om damene på nachspielet er "vanlige" eller modeller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke modeller er mer løsaktige enn andre.

Gjest Anonymous
Skrevet
Tror nok ikke modeller er mer løsaktige enn andre.

Nei da. Men allikevel...nakenmodeller :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Kommer jo litt an på kjæresten da :wink:

Jeg har ikke noe i mot at han drar på n.s med eller uten nakenmodeller, men skjønner utmerket godt at det kan være et problem. Kommer helt an på din egen selvfølelse og hvordan dere har det sammen.

Skrevet

Vanker han sammen med disse nakenmodellene ellers også? Er det de samme nakenmodellene hver gang eller er det forskjellige? Hva slags miljø er dette? Ble litt nysgjerrig, jeg.

Skrevet

Han er aldri på nachspiel, men hvis han vil er det helt OK for meg. Enten det er med eller uten nakenmodeller.

(har en venninne som har stilt ganske lettkledd i diverse blader, det betyr ikke at hun ligger med hvem som helst)

Skrevet

Jeg hadde igrunn aldri tenkt på at det var noe enkelte kunne reagere på, helt til JEG en dag (for 5-6 år siden) gikk på ett - helt uten andre tanker enn at festen ville fortsette litt til..

Han som den gang var kjæresten min, idag mannen min, syntes IKKE noe om denslags, så det har ikke blitt noe mer etter det.... Og likeledes ville jeg blitt arg dersom han syntes det var akseptabelt for egen del.

Men når alt kommer til alt; så har vi begge blitt "mer voksne" siden dengang, og forhåpentlig ville det være uproblematisk for oss begge dersom noe slikt kom opp, nakenmodeller eller ei. Men at det skjer anser jeg for noget usansynlig :ler: !

Gjest Nattsol_utlogget
Skrevet

Hvorfor skal man reagere på det? Og hvorfor er det mer problematisk når det er nakenmodeller der?

Gjest trådstarteren_
Skrevet
Vanker han sammen med disse nakenmodellene ellers også? Er det de samme nakenmodellene hver gang eller er det forskjellige? Hva slags miljø er dette? Ble litt nysgjerrig, jeg.

hei.

nei han vanker ikke med disse nakenmodellene.

men jeg tror det er de samme nakenmodellene hver gang for kameraten hans er nettopp blitt sammen med hun ene.

miljø? helt vanlig vil jeg vel si.

Skrevet

Jeg er ingen nachspieldame selv, men mannen må gjerne dra. På samme måte som han godt kan gå på byen uten meg. Jeg aner ikke hva slags folk som er der, det har jeg i grunn aldri tenkt på. Jeg synes ikke det er noe problem om det skulle være nakenmodeller eller andre fristende (?) damer der, såpass trygg er jeg på han, meg selv og forholdet vårt. For meg hadde det vært et problem hvis vi nektet hverandre å gå på fest/nachspiel pga personene som er der.

Gjest Catwoman
Skrevet

nei, det syns jeg ikke gjør noenting.

For meg hadde det vært et problem hvis vi nektet hverandre å gå på fest/nachspiel pga personene som er der.

enig i det. Selv om man er i et forhold så mener jeg man fortsatt skal få beholde friheten sin, til å gjøre som man har lyst, uten den tror jeg ihvertfall jeg fort hadde følt meg fanget.

(nå mener jeg selvfølgelig ikke at man skal fly rundt å være utro eller sånt, men i et vanlig forhold har man ikke lyst til det)

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg er ingen nachspieldame selv, men mannen må gjerne dra. På samme måte som han godt kan gå på byen uten meg. Jeg aner ikke hva slags folk som er der, det har jeg i grunn aldri tenkt på. Jeg synes ikke det er noe problem om det skulle være nakenmodeller eller andre fristende (?) damer der, såpass trygg er jeg på han, meg selv og forholdet vårt. For meg hadde det vært et problem hvis vi nektet hverandre å gå på fest/nachspiel pga personene som er der.

Jeg har aldri nektet han å dra dit.

Jeg stoler på han, men allikevel stikker det litt når jeg hører det.

Men nå har jeg jo fått svar fra dere. At det ikke er noe å ha imot. Og da er jeg fornøyd :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Da tenker jeg ikke ofte, men innimellom.

Kjæresten min drar på nachspiel kanskje rundt 1gang pr mnd med sine kamerater.

Da er det masse folk der og massevis av andre damer.

Flere av damene er også nakenmodeller.

Hadde dere godtatt det?

Hvis det er greit at deres kjæreste eller samboer/mann drar på nachspiel, har det noe å si om damene på nachspielet er "vanlige" eller modeller?

Er det så at man blir siamesiske tvillinger bare for at man er kjærester? hVA HAR DET MED SAKEN AT NOEN ER MODELLER?det sitter i hue på kæresten din...

seltillitt er noe man skaffer seg,ikke kjøper

Skrevet

Jeg ville aldri nektet kjæresten min å dra på nachspiel, uansett hvem som var tilstede. Ville heller ikke at han skulle nektet meg det. Stoler jo på han!

Men jeg har kjent stikk i magen av og til, og det er ikke fordi jeg er redd for utroskap, men fordi andre er tilstede som jeg vet er mer attraktive og pene enn meg selv. Vil jo gjerne være den eneste for han :roll:

Sikkert teit, men sånn er det! Lager ikke noe bråk av den grunn, men holder det for meg selv. Går fort over også!

Skrevet

Jeg vet at utrolig mye rart kan skje på nachspiel, som ellers ikke ville ha skjedd.

Jeg vet hvor lett det er å gjøre noe man angrer senere.

Det er greit nok å stole på hverandre, men det er også greit å unngå settinger hvor man kan bli fristet, når hemningene er svekket pga alkohol.

Det er lett å sitte der og si at JEG stoler på min kjære, og det skulle bare mangle at han ikke fikk gå på nachspiel (for MIN mann ville aldri la seg friste av noe som helst).

Ærlig talt, vi vet jo at utroskap florerer! Og nachspiel er en kjent arena! Det er på nachspiel ting skjer.

Synes ikke det er rart at noen er ukomfortable ved tanken på at kjæresten drar på nachspiel, jeg.

For min del er jeg ferdig med å gå på nachspiel, mannen min også, uten å ha fått noe forbud om det (eller andre hint).

Gjest Embla s
Skrevet
Jeg vet at utrolig mye rart kan skje på nachspiel, som ellers ikke ville ha skjedd.

Jeg vet hvor lett det er å gjøre noe man angrer senere.

Det er greit nok å stole på hverandre, men det er også greit å unngå settinger hvor man kan bli fristet, når hemningene er svekket pga alkohol.  

Det er lett å sitte der og si at JEG stoler på min kjære, og det skulle bare mangle at han ikke fikk gå på nachspiel (for MIN mann ville aldri la seg friste av noe som helst).  

Ærlig talt, vi vet jo at utroskap florerer! Og nachspiel er en kjent arena! Det er på nachspiel ting skjer.

Synes ikke det er rart at noen er ukomfortable ved tanken på at kjæresten drar på nachspiel, jeg.

For min del er jeg ferdig med å gå på nachspiel, mannen min også, uten å ha fått noe forbud om det (eller andre hint).

Signerer på denne jeg!

Gjest gjesta
Skrevet

Nei, det er ikke greitt, og begge mener det .

Men om han er med kompiser ut, og de drar til

kompisen etterpå en liten tur, etter en tidlig kveld på byen. da er det ok. men vil helst han kommer hjem etter

bytur, og han vil jeg skal det også. :)

Gjest Jente, 34
Skrevet

Jeg ville absolutt ikke ha likt at min mann dro på nackspiel...

Jeg ville ha konfromtert ham med det og eventuelt sagt at jeg ville reise bort fra ham en stund for å tenke over forholdet vårt.

Skrevet

Heldigvis vil vi begge helst hjem når vi har vært på byen. Jeg ville ikke nektet han det, men hadde heller ikke vært begeistret. Om det hadde vært hos en god kamerat eller familie, (det er mange venner blandt søskenbarna i familien her) hadde det vært helt greit.

Vi er nå forresten som oftest ute sammen vi da.

Skrevet

Det gjør meg ingenting når han en sjelden gang havner på nachspiel.

Det er klart det kan skje ting på nachspiel, men dersom en kjæreste har lyst til å være utro, så får h*n det nok til på andre tider også. Når man er på jobben, med venninner, på skole etc. Og å drive å tenke sånn, det har jeg virkelig ikke energi til eller interesse av. Jeg har tenkt å stole på min partner helt til jeg får klare tegn på at jeg burde begynne å bekymre meg.

Så, trådstarter - jeg tror ikke du har grunn til å bekymre deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...