lakk Skrevet 6. juli 2018 #1 Del Skrevet 6. juli 2018 Dere som er helsefagarbeider/hjelpepleier hvilken videreutdanning har dere tatt? Og hvorfor den retning? Håper på tilbakemelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LiMaSK Skrevet 6. juli 2018 #2 Del Skrevet 6. juli 2018 Vet ikke helt hva du mener med videreutdanning, men jeg er utdannet helsefagarbeider. 10 år grunnskole. Gikk først helse og sosial, deretter helsearbeiderfaget, var så lærling i 3,5 år før jeg tok fagbrev. 2 år er normalt, men brukte lenger tid pga sykdom. Jeg var på besøk hos min oldemor på sykehjem da jeg var liten, og da bestemte jeg meg for at jeg ville jobbe med eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lakk Skrevet 6. juli 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 6. juli 2018 1 time siden, LiMaSK skrev: Vet ikke helt hva du mener med videreutdanning, men jeg er utdannet helsefagarbeider. 10 år grunnskole. Gikk først helse og sosial, deretter helsearbeiderfaget, var så lærling i 3,5 år før jeg tok fagbrev. 2 år er normalt, men brukte lenger tid pga sykdom. Jeg var på besøk hos min oldemor på sykehjem da jeg var liten, og da bestemte jeg meg for at jeg ville jobbe med eldre. Mener fagskole altså Videreutdanning innen hjelpepleier /helsefagarbeider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lakk Skrevet 7. juli 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 7. juli 2018 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…