lakk Skrevet 6. juli 2018 #1 Del Skrevet 6. juli 2018 Dere som er helsefagarbeider/hjelpepleier hvilken videreutdanning har dere tatt? Og hvorfor den retning? Håper på tilbakemelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LiMaSK Skrevet 6. juli 2018 #2 Del Skrevet 6. juli 2018 Vet ikke helt hva du mener med videreutdanning, men jeg er utdannet helsefagarbeider. 10 år grunnskole. Gikk først helse og sosial, deretter helsearbeiderfaget, var så lærling i 3,5 år før jeg tok fagbrev. 2 år er normalt, men brukte lenger tid pga sykdom. Jeg var på besøk hos min oldemor på sykehjem da jeg var liten, og da bestemte jeg meg for at jeg ville jobbe med eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lakk Skrevet 6. juli 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 6. juli 2018 1 time siden, LiMaSK skrev: Vet ikke helt hva du mener med videreutdanning, men jeg er utdannet helsefagarbeider. 10 år grunnskole. Gikk først helse og sosial, deretter helsearbeiderfaget, var så lærling i 3,5 år før jeg tok fagbrev. 2 år er normalt, men brukte lenger tid pga sykdom. Jeg var på besøk hos min oldemor på sykehjem da jeg var liten, og da bestemte jeg meg for at jeg ville jobbe med eldre. Mener fagskole altså Videreutdanning innen hjelpepleier /helsefagarbeider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lakk Skrevet 7. juli 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 7. juli 2018 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #5 Del Skrevet 7. juli 2018 13 timer siden, LiMaSK skrev: Vet ikke helt hva du mener med videreutdanning, men jeg er utdannet helsefagarbeider. 10 år grunnskole. Gikk først helse og sosial, deretter helsearbeiderfaget, var så lærling i 3,5 år før jeg tok fagbrev. 2 år er normalt, men brukte lenger tid pga sykdom. Jeg var på besøk hos min oldemor på sykehjem da jeg var liten, og da bestemte jeg meg for at jeg ville jobbe med eldre. Videreutdanning er utdanning som er tatt etter fagbrevet. Du kan ta mer utdanning for å spesialisere deg innenfor et felt for å øke din kompetanse. http://www.ks.no/helsefagarbeider/fagskole/videreutdanning-pa-fagskole/ Anonymkode: 52fdf...2f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lakk Skrevet 9. juli 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 9. juli 2018 ?? flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #7 Del Skrevet 9. juli 2018 Ikke akkurat det du spør om, men jeg kjenner hjelpepleiere/helsefagarbeidere som har tatt vudereutdanning innen rehabilitering, ernæring, rus og psykiatri, og sterilforsyning, og de er alle fornøyd med valget og jobben de har i etterkant. Anonymkode: 9f51c...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #8 Del Skrevet 9. juli 2018 Alderspsykiatri og hverdagsrehab, har jeg tatt. Anonymkode: 344cd...76e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tui Skrevet 10. juli 2018 #9 Del Skrevet 10. juli 2018 Demensomsorg og alderspsykiatri via Fagskolen Aldring og helse. Anbefales på det sterkeste for de som jobber med pasientgruppen. Jeg jobber på skjermet avdeling for personer med demens og har gjort det i mange år, derfor ble valget naturlig for meg!😊 Hva jobber du TS med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå