VETCHE Skrevet 6. juli 2018 #1 Skrevet 6. juli 2018 Heihei. Blir man full av 2 smirnoff ive og 2 breezere? 4% i hver. 0,25L. Prøvd å søke opp men finner ingenting😂 Om det har noe å si er er jeg ca 1.78, og veier 68 ish. Ja, jeg er myndig. Aldri drukket før heller. Ønsker ikke å bli full. Hehe. Unngår jeg det om jeg drikker alle på 1t? På full mage?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #2 Skrevet 6. juli 2018 Full blir du ikke, men du kan regne med å bli litt brisen. Anonymkode: e69f5...e6f
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #3 Skrevet 6. juli 2018 Jeg blir brisen på 1 øl, noe full på 2 og full på 3. Om jeg drikker 4 øl er det fare for at jeg sovner. 5 øl kan jeg risikere å blacke out, blir ihvertfall sørpe full Skal sies at jeg er ganske liten (160) og drikker ikke mye og ofte. Anonymkode: eda05...ab1
FrankDrebin Skrevet 6. juli 2018 #4 Skrevet 6. juli 2018 1 time siden, VETCHE skrev: Heihei. Blir man full av 2 smirnoff ive og 2 breezere? 4% i hver. 0,25L. Prøvd å søke opp men finner ingenting😂 Om det har noe å si er er jeg ca 1.78, og veier 68 ish. Ja, jeg er myndig. Aldri drukket før heller. Ønsker ikke å bli full. Hehe. Unngår jeg det om jeg drikker alle på 1t? På full mage? Om du ikke har drukket før, er det nok en god sjanse for at det går rett i fletta på deg, iallefall om du har tenkt å bælme det ned i løpet av en time. Ta heller små slurker og nyt det istedet. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #5 Skrevet 6. juli 2018 Jeg blir ikke full av to halvlitere, men jeg kjenner det hvis jeg drikker det i løpet av en time (1,65 høy og 70 kg). Hvis du ikke er vant til å drikke, så vil du sannsynligvis kjenne det godt hvis du styrtdrikker, men regner med at buzzen fort går over. Drikk noe du syns er godt og drikk rolig hvis du ikke vil bli full. Anonymkode: 54404...0ab 1
Crobern Skrevet 6. juli 2018 #6 Skrevet 6. juli 2018 Dette kommer ann på dagsform, hva og hvor mye du har spist, om du drikker det fort, og mer til. Drikk og kos deg. Begynner du å kjenne det, så stopp. Drikk også vann innimellom.
Tockit Skrevet 6. juli 2018 #7 Skrevet 6. juli 2018 (endret) Det spørs. Kompisen til samboeren min blir full av én øl. Men jeg tror det skal i det minste to flasker med smirnoff ice eller breeze for å bli litt mer en brisen. Endret 6. juli 2018 av Tockit Skrivefeil
Sirah Skrevet 6. juli 2018 #9 Skrevet 6. juli 2018 Dette er umulig å svare på TS Drikk rolig og forsiktig og bare kjenn godt etter Ikke styrtdrikk og IKKE ha som mål å være ferdig med alle fire på en time. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #10 Skrevet 7. juli 2018 Vil ikke tro det, men gjerne ta de på mer enn en time for å være sikker siden det er første gang du drikker. Jeg blir full på ei flaske vin hvis jeg drikker den på kort tid (165, 68 kg). Anonymkode: 4ceca...209
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå