Gå til innhold

Hva er det egentlig med denne Oreo kjeksen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet jeg har hørt om denne kjeksen igjennom amerikansk tv og film, sikkert helt siden 90 tallet og hadde en engelsk venn som for mange år siden sa at denne var så god. Og så kom den plutselig hit for noen få år siden? Og den ble plutselig en poppis. Hvorfor? Den smaker jo bare sukker og en hint av noe kjeks\ sjokko. Jeg synes den er direkte stygg og kjedelig.

Og gammel kjærringene baker egen oreo kake, er heller ikke nevneverdig god. Bare ekstremt søt bunn. Hvordan kan noen mene at denne er fantastisk god?

Anonymkode: bfb3e...5df

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Stella Rose
Skrevet

Har jeg også lurt på, Oreo er etter min mening ekstremt oppskrytt.

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt ok

Anonymkode: 07a24...dbf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En av de tingene jeg savner med å være glutenfri. Den glutenfrie varianten er ikke helt det samme. 

Anonymkode: c6cc9...8ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk er forskjellige, har du ikke skjønt det før? Noen elsker Oreo, andre hater den. Det betyr ikke noe for folk at du syns den er fæl. 

Anonymkode: 63ee3...0b6

Skrevet

Jeg har lurt på det samme når det gjelder fårikål. 

• Liker 4
Skrevet

Liker oreokake, men kjeksen alene er grusom.

Skrevet

Jeg liker oreokjeks. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk er forskjellige, har du ikke skjønt det før? Noen elsker Oreo, andre hater den. Det betyr ikke noe for folk at du syns den er fæl. 

Anonymkode: 63ee3...0b6

Jeg lurer på hva som gjør den god? Folks generelle smak har jeg gitt opp, både når det gjelder mat, film og ja musikk. her går det ikke i kvalitet men kvantitet. Er en grunn til at mcdonalds og toro suppe eksisterer.

Anonymkode: bfb3e...5df

Skrevet

Og jeg aner ikke hvorfor folk elsker ostekake. Men vet du hva jeg fant ut for en stund siden?? Man trenger ikke spise det, hvis man ikke liker det! 😀

• Liker 4
Skrevet

Når sønnen min er sugen på sukker, så spør han etter Oreokjeks. Jeg kjøper det en gang i blant, men selv spiser jeg det ikke. Har smakt det, og synes det er oppskrytt. Skjønner ikke hva folk har så dilla på den for.

Skrevet

Da den kom til Norge fikk jeg inntrykk av at det var mest de yngste tenåringene som likte denne (muligens fordi min søsteren var i den aldersgruppen). Jeg skjønte aldri helt greia, og slo meg til ro med at jeg var i feil aldersgruppe.

Mulig jeg tok feil der, med det plager meg ikke nevneverdig.

Jeg tar gjerne en oreo om jeg får det servert, men tar ikke to.

Oreokake derimot liker jeg ikke bedre enn ostekake eller disse gele+krem+Philadelphia som folk lager. Det er bunnen som gjør det - knuste kjeks og smør i en kakebunn? wtf?

Skrevet

Jeg liker de! Søte og gode, passer til kaffen og så er de veganske ❤️

• Liker 2
Skrevet

Liker verken Oreo kjeks is eller kake. Er så kvalmende 

Gjest Peanut
Skrevet

Jeg er den typen som, hvis det ligger en Oreopakke ute et sted i huset- *POFF!* borte! :sikle:

AnonymBruker
Skrevet

De er kjedelige kjeks alene, men når de dyppes i melk😍 så.utrolig godt. Må ha melk til. Oreo kake også er kjempegodt. 

Anonymkode: b17c7...492

Skrevet

God markedsføring. Her skal markedsførerene ha all cred!

Den smaker ikke spesielt mye bedre enn Coop sin sjokoladekjeks, liksom. Synes også at den er litt kjedelig og oppskrytt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det må være markedsføring, ja. Kjeksen i seg selv er jo ikke noe spesielt - bare helt grei. 

Anonymkode: fa720...70a

• Liker 1
Skrevet

Smaker direkte vondt, både kjeksen og kaken. Men nå liker jeg forsåvidt ingen kjeks og svært få kaker uansett da. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...