AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #1 Skrevet 6. juli 2018 Jeg har begynt på en kostholdsplan som er lagd av annen, jeg aner ikke hva det er av kalorier osv i de ulike alternativene, men de skal være godt sydd sammen for å bygge muskler. Har dere noe tips til app / nettside som er god, hvis man skal finne ut hva det er av kalorier, og fett/karbo/protein i det man spiser? Trenger ikke en dagbok egentlig, men bare finne ut én gang hva det er i ting. Anonymkode: 49af7...2ab
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #2 Skrevet 6. juli 2018 Det er jo bare å laste ned gratisversjon av f.eks. MyFitnessPal. Du trenger ikke bruke den hver dag, men bare når du trenger å sjekke. Anonymkode: d85cc...caf
matrobot Skrevet 6. juli 2018 #3 Skrevet 6. juli 2018 Skal du bygge opp muskler, skal du sannsynligvis opp i vekta. Jeg bruker MyFitnessPal (trenger ikke å abonnere) til å føre inn hva jeg spiser. Den har en enorm database over matvarer som finnes - og man kan «skanne» matvarer med mobilkameraet (ganske nyttig!). Men husk å oppgi riktig vekt på matvarene når du fører inn. De fleste er på «standard 100g» - da må du f.eks. skrive 0.8 hvis den veier 80gram f.eks.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #4 Skrevet 7. juli 2018 Har testet "myfitnesspal". Men vet dere om noen nettsider der man bare kan skrive inn matvarer feks? Istedet for å måtte lete opp på mobilen (jeg er litt gammeldags muligens) Anonymkode: 49af7...2ab
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #5 Skrevet 7. juli 2018 Har ikke prøvd den selv, men fant denne etter et kjapt søk på Google. Kanskje noe sånn du tenker på? Anonymkode: 13ebe...1e0
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #6 Skrevet 7. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke prøvd den selv, men fant denne etter et kjapt søk på Google. Kanskje noe sånn du tenker på? Anonymkode: 13ebe...1e0 Takk! Noe sånt jeg lette etter, men ikke mestrert finne selv. TS Anonymkode: 49af7...2ab
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #7 Skrevet 7. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk! Noe sånt jeg lette etter, men ikke mestrert finne selv. TS Anonymkode: 49af7...2ab Bare hyggelig. Og lykke til med musklene! 💪😊 Anonymkode: 13ebe...1e0
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #8 Skrevet 7. juli 2018 Om du kan engelsk kan du bruke chronometer. Den viser oversikt over alle næringsstoffer på en ryddig og grei måte Anonymkode: b17c4...15e
Gjest Linaria Skrevet 7. juli 2018 #9 Skrevet 7. juli 2018 Selv elsker jeg vektklubb.no, men den koster littegrann i måneden, men det er veldig lett å legge til matvarer. Jeg har prøvd så mye forskjellig og ender alltid opp med å betale den hundrelappen eller noe i mnd for det. Det ligger så mange norske matvarer på siden, at det blir fryktelig lett. Bor i UK selv, men legger bare til noe som ligner på det vi har her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå