AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #1 Skrevet 6. juli 2018 Jeg har begynt på et ganske hardt treningsprogram etter noen mnd med sykdom og mye fravær fra gymen. Kjørte armer på tirsdag, bein på onsdag og bryst i går. I dag holder fortsatt armene på "dette av" og jeg klarer ikke rette dem ut. De to øktene jeg har igjen denne uka er "Rygg" og "Skulder og mage". Ville dere kjørt en hvileøkt i dag, eller gjort så godt dere kan i en av øktene? For å forklare så er Problemet med "Rygg" at det er markløft, roing og nedtrekk som innvolerer en del armer, selvom løftene og slitasjen går mest på rygg. Det samme med "skuldre", men som jeg anser som der det kanskje er mest muligheter. På forhånd takk. Anonymkode: 41cd7...8a5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #2 Skrevet 6. juli 2018 Jeg ville trent bein i dag og gitt armene en hviledag i dag. Anonymkode: 2b261...8d5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #3 Skrevet 6. juli 2018 Når jeg trente styrke, trente jeg hele kroppen på samme dag, og hadde samme program 3 dager pr uke, med 1 hviledag i mellom. Anonymkode: 2b261...8d5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #4 Skrevet 6. juli 2018 Ville kjørt bein og kjerne i dag Anonymkode: e4444...72a
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #5 Skrevet 6. juli 2018 Jeg ville heller ikke kjørt på så hardt etter lengre tids fravær fra gymmen. Ta det heller gradvis, ved å ha 2 treningsdager pr uke den første tiden, for så å øke på. Anonymkode: 2b261...8d5 2
Briljant Skrevet 6. juli 2018 #6 Skrevet 6. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når jeg trente styrke, trente jeg hele kroppen på samme dag, og hadde samme program 3 dager pr uke, med 1 hviledag i mellom. Anonymkode: 2b261...8d5 Har begynt på et femsplitt program nå, så det å trene hele kroppen ville uansett blitt tøft i dag, men da ødelegger jeg litt av tankegangen her. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville trent bein i dag og gitt armene en hviledag i dag. Anonymkode: 2b261...8d5 Hadde bein på onsdag, så den skal hvile for å følge den femsplitten.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #7 Skrevet 6. juli 2018 For å snevre inn: Spørsmål et er egentlig 1) Hviledag 2) Rygg (mark, bredt nedtrekk, roing) 3) Skuldre og mage (skulderpress stang og curl + planke og div situps varianter) Anonymkode: 41cd7...8a5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #8 Skrevet 6. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For å snevre inn: Spørsmål et er egentlig 1) Hviledag 2) Rygg (mark, bredt nedtrekk, roing) 3) Skuldre og mage (skulderpress stang og curl + planke og div situps varianter) Anonymkode: 41cd7...8a5 Jeg ville valgt hviledag med god samvittighet. Det er viktig for kroppen å få restituert seg. Anonymkode: 2b261...8d5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå