AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #1 Skrevet 6. juli 2018 For en uutdannet dame i 40 årene? Anonymkode: 54cf2...480
Gjest LiMaSK Skrevet 6. juli 2018 #2 Skrevet 6. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For en uutdannet dame i 40 årene? Anonymkode: 54cf2...480 Det spørs jo på hva du vil jobbe med og hva du ikke vil jobbe med. Og hvor du bor, noen steder trenger de folk på sykehjem, kanskje vaskehjelp? Noen kanskje trenger folk i matvarebutikker? Bensinstasjoner? Med det samme kan det være vanskelig å få fast stilling, kanskje du kan begynne som ekstrahjelp?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #3 Skrevet 6. juli 2018 Ser det nevnes pleieassistent, men også her begynner det å bli vanskelig å få jobb. På min arbeidsplass ansettes ikke lenger assistenter hvis de ikke er i utdanning innen yrket. Dette fordi at de ikke vil risikerer å ha mange ufaglærte i høye stillinger da det kan gå utover den faglige kompetansen. Eneste ufaglærte som får en fot innafor, er ved integrering. Flyktninger som ikke kan norsk. Anonymkode: 7cd86...186
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #4 Skrevet 6. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ser det nevnes pleieassistent, men også her begynner det å bli vanskelig å få jobb. På min arbeidsplass ansettes ikke lenger assistenter hvis de ikke er i utdanning innen yrket. Dette fordi at de ikke vil risikerer å ha mange ufaglærte i høye stillinger da det kan gå utover den faglige kompetansen. Eneste ufaglærte som får en fot innafor, er ved integrering. Flyktninger som ikke kan norsk. Anonymkode: 7cd86...186 Hva med ringevikar skole, barnehage ? Anonymkode: 54cf2...480
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #6 Skrevet 6. juli 2018 Det er ikke enkelt å spasere inn mange steder i dag. Det kan du takke eøs for, da høy arbeidsinnvandring kommer foran eget folk. Kommer til syvende å sist til å gå utover den generelle middelklassen, slik det har gjort i usa 20 år etter at de åpnet for høy arbeidsinnvandring. Førte til 0 press middel fra arbeider til arbeidsgiver. Kast og bruk. Anonymkode: 7c457...b8f
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #7 Skrevet 6. juli 2018 Bolig for psykisk utviklingshemmede, sykehjem og butikk. Er det jeg tror. Fikk selv jobb i bolig, uten noe erfaring eller utdannelse. Eller personlig assistent er og ganske lett å få. Anonymkode: ae353...690 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #8 Skrevet 6. juli 2018 Generelt tenkte jeg telefonselger med en gang, men kanskje ikke det du var ute etter 😆 Anonymkode: 1b415...cac
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #9 Skrevet 6. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Alt innen helse Anonymkode: 9d318...372 Nei, det er heldigvis ikke like enkelt lenger å få jobb som assistent innen helse. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Bolig for psykisk utviklingshemmede, sykehjem og butikk. Er det jeg tror. Fikk selv jobb i bolig, uten noe erfaring eller utdannelse. Eller personlig assistent er og ganske lett å få. Anonymkode: ae353...690 Vet ikke hvor lenge det er siden du fikk jobb, men det er heldigvis ikke like enkelt nå å få jobb i helsevesenet som ufaglært. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Generelt tenkte jeg telefonselger med en gang, men kanskje ikke det du var ute etter 😆 Anonymkode: 1b415...cac Det er vel ingen som frivillig vil jobbe med telefonsalg, men uten utdanning så kan man ikke velge og vrake, men må ta til takke med det man kan få. Anonymkode: 7cd86...186
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå