AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #1 Skrevet 6. juli 2018 Skal på min tredje date i dag med samme mann. Vi har ikke hatt sex. Dette tror jeg har ført til at jeg føler han er mer som en bror enn en potensiell kjæreste/elsker? Er det normalt at jeg føler det sånn? Og er det fordi vi ikke har hatt sex eller fordi han rett og slett ikke er noe for meg? Liker han både som person og utseendemessig altså. Anonymkode: 26477...55b
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #2 Skrevet 6. juli 2018 Kysser dere og sånt? Man MÅ ikke ha sex med en gang. Anonymkode: 96a60...de9
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #3 Skrevet 6. juli 2018 Når man går for fort frem så er det ikke så store sjanser for at det blir et varig forhold. Jeg skal også på tredje date og vi har ikke kysset engang enda. Jeg liker å ta det rolig og være sikker på at jeg liker han så godt at jeg kan se for meg å være i et forhold med han først. Anonymkode: e569c...5e0
Vera Skrevet 6. juli 2018 #4 Skrevet 6. juli 2018 Jeg har aldri hatt sex med noen jeg ikke er «eksklusiv» med. For meg bygger det opp stemningen å ikke «gi seg hen» før man vet at dette er noe man vil satse på. Jeg syns det er litt merkelig at du føler du har brødreforhold til han fordi du ikke har hatt sex med han..sikker på at du føler skikkelig tiltrekning? 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #5 Skrevet 6. juli 2018 Jeg venter en stund før jeg har sex, sist mann jeg ble sammen med, sa at han hadde ikke ventet så lenge med sex før, men det var en ny opplevelse, for vi rakk å forelske oss, før vi hadde sex, og spenningen bygde seg så mye opp, at da vi hadde sex, så var det utrolig bra. Kan legge til at vi ventet ikke utrolig lenge da, var vel på date 10. Men har inntrykk av at de fleste har sex 1,2 eller 3 date. Har og datet menn som blir sure, fordi jeg ikke vil ha sex på 3-4 date. Anonymkode: 0f275...6bc 1
Vera Skrevet 6. juli 2018 #6 Skrevet 6. juli 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg venter en stund før jeg har sex, sist mann jeg ble sammen med, sa at han hadde ikke ventet så lenge med sex før, men det var en ny opplevelse, for vi rakk å forelske oss, før vi hadde sex, og spenningen bygde seg så mye opp, at da vi hadde sex, så var det utrolig bra. Kan legge til at vi ventet ikke utrolig lenge da, var vel på date 10. Men har inntrykk av at de fleste har sex 1,2 eller 3 date. Har og datet menn som blir sure, fordi jeg ikke vil ha sex på 3-4 date. Anonymkode: 0f275...6bc Jeg tenker at menn (eller kvinner) som blir sure fordi du ikke vil ha sex med dem på 3-4 daten uansett ikke er noe å samle på, så sånn sett er det jo greit å finne ut hvilke bomullshoder de er så tidlig i forløpet 😊 Endret 6. juli 2018 av Vera 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #7 Skrevet 6. juli 2018 Sex trenger ikke ha helt med det første. Men litt klining hadde jeg gjerne hatt første date om det kjentes riktig ut. For å kjenne på kriblingen. Om en "bare" skal snakke så kan det bli veldig friendzone aktig. 😉 Jeg vet nok ikke før etter en stund også med sex om dette er en mann jeg vil satse på. At jeg kan se potensiale i han før det, ja absolutt. Anonymkode: 50e72...9a4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #8 Skrevet 6. juli 2018 Jeg er sikkert utenfor målgruppa her, for jeg er for gammel, men jeg har erfaring fra to samboerskap: det jeg er i nå og ett tidligere. I begge tilfeller var vi aldri i noe lang datefase, og vi hadde sex temmelig kort tid etter vi møttes. Mitt nåværende samboerforhold har vart i 15 år, så jeg tror igrunnen at man kan lykkes bra om man ligger med hverandre tidlig også. Nå skal det sies at dette forholdet var kjærlighet ved første blikk og full klaff på alle måter, så jeg kan ha forståelse for at ikke alle opplever det akkurat sånn. Anonymkode: c3757...878 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #9 Skrevet 6. juli 2018 Med min tidligere samboer så var det sex fra første stund. Men vi holdt sammen i mange år selv om og fikk to barn. Men dette var mange år siden og dating er litt annerledes nå til dags. Nå kan en ha så mange i loopenen pga dating apper over alt. Anonymkode: 50e72...9a4
I Grosny Skrevet 6. juli 2018 #10 Skrevet 6. juli 2018 2 timer siden, Vera skrev: Jeg tenker at menn (eller kvinner) som blir sure fordi du ikke vil ha sex med på 3-4 daten uansett ikke er noe å samle på, så sånn sett er det jo greit å finne ut hvilke bomullshoder de er så tidlig i forløpet 😊 Jeg skulle til å skrive nesten det samme. Helt enig! Smart måte å filtrere bort bortskjemte overegoistiske utålmodige folk på.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #11 Skrevet 6. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal på min tredje date i dag med samme mann. Vi har ikke hatt sex. Dette tror jeg har ført til at jeg føler han er mer som en bror enn en potensiell kjæreste/elsker? Er det normalt at jeg føler det sånn? Og er det fordi vi ikke har hatt sex eller fordi han rett og slett ikke er noe for meg? Liker han både som person og utseendemessig altså. Anonymkode: 26477...55b Selv om jeg bestandig har gjort det på den ordentlige måten når jeg har vært på date med en kvinne, med unntak av de gangene hun har tatt initiativ og gitt tegn til at det haster litt, har hun aldri selv oppfattet at vi har datet på den ordentlige måten. Noe av grunnen er at jeg ikke klarer å være så gentleman som jeg føler meg når nervene setter inn, og når jeg likevel har forsøkt å handle spontant, har hun reagert med å bli veldig flau og sjenert slik at det har blitt opprettet en grense det er for smertefullt å overstige til at det noen sinne har utviklet seg muligheter til å legge an på henne. I andre tilfeller har det vært deler av meg eller min fremtreden den kvelden som har frastøtt henne og gjort henne skamfull uavhengig av mine egne følelser rundt hennes smak; dermed har hun av godhet og ironisk nok respekt for meg valgt å antyde, med andre ord enn disse, at vi ikke har datet på ordentlig, eller at det ikke har vært ordentlig nok. Anonymkode: 25096...9bd
Serafin Skrevet 6. juli 2018 #12 Skrevet 6. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal på min tredje date i dag med samme mann. Vi har ikke hatt sex. Dette tror jeg har ført til at jeg føler han er mer som en bror enn en potensiell kjæreste/elsker? Er det normalt at jeg føler det sånn? Og er det fordi vi ikke har hatt sex eller fordi han rett og slett ikke er noe for meg? Liker han både som person og utseendemessig altså. Anonymkode: 26477...55b Slutt å føle så mye. Den eneste måten du kan vite det på er å snakkke med personen og spørre vedkommende.
RoH Skrevet 6. juli 2018 #13 Skrevet 6. juli 2018 3 timer siden, Vera skrev: Jeg tenker at menn (eller kvinner) som blir sure fordi du ikke vil ha sex med dem på 3-4 daten uansett ikke er noe å samle på, så sånn sett er det jo greit å finne ut hvilke bomullshoder de er så tidlig i forløpet 😊 World
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #14 Skrevet 6. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Når man går for fort frem så er det ikke så store sjanser for at det blir et varig forhold. Jeg skal også på tredje date og vi har ikke kysset engang enda. Jeg liker å ta det rolig og være sikker på at jeg liker han så godt at jeg kan se for meg å være i et forhold med han først. Anonymkode: e569c...5e0 Men det er jo først når man kysser osv at man kjenner om kjemien er der? Anonymkode: a03f1...e01 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #15 Skrevet 6. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sikkert utenfor målgruppa her, for jeg er for gammel, men jeg har erfaring fra to samboerskap: det jeg er i nå og ett tidligere. I begge tilfeller var vi aldri i noe lang datefase, og vi hadde sex temmelig kort tid etter vi møttes. Mitt nåværende samboerforhold har vart i 15 år, så jeg tror igrunnen at man kan lykkes bra om man ligger med hverandre tidlig også. Nå skal det sies at dette forholdet var kjærlighet ved første blikk og full klaff på alle måter, så jeg kan ha forståelse for at ikke alle opplever det akkurat sånn. Anonymkode: c3757...878 Samme her. Aner ikke hvor mange ganger vi hadde sex det det første døgnet etter at vi møttes. Full kjemi. Sammen fortsatt etter seks år. Anonymkode: a03f1...e01 2
Nicathv Skrevet 6. juli 2018 #16 Skrevet 6. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Når man går for fort frem så er det ikke så store sjanser for at det blir et varig forhold. Jeg skal også på tredje date og vi har ikke kysset engang enda. Jeg liker å ta det rolig og være sikker på at jeg liker han så godt at jeg kan se for meg å være i et forhold med han først. Anonymkode: e569c...5e0 Dette er tull dere som vil vente med å ha sex har funnet opp for å rettferdiggjøre det for dere selv. Helt greit for meg at noen vil vente med å ha sex, men ikke spre fake news som indirekte gir skam til dem som ikke vil vente med sex. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #17 Skrevet 6. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Når man går for fort frem så er det ikke så store sjanser for at det blir et varig forhold. Jeg skal også på tredje date og vi har ikke kysset engang enda. Jeg liker å ta det rolig og være sikker på at jeg liker han så godt at jeg kan se for meg å være i et forhold med han først. Anonymkode: e569c...5e0 Sier som over at dette jo er tull. Eller har du noen statistikk på det? Dette er jo like individuelt som alle forhold og personer er. Selv er jeg 48 år (kvinne) og har hatt 3 lengre forhold (inkludert vært gift) og en del kjærester opp igjennom livet. Det har ikke vært avgjørende om vi har hatt sex på første daten eller ventet om hvordan forholdene har utviklet seg, eller årsaken til at de ble avsluttet. Til TS: jeg skjønner hva du mener. For meg er sex en veldig viktig del av et forhold og det er der jeg finner ut mye om hvordan kjemien er. Han jeg er sammen med nå ville vente litt med sex og det var helt i orden for meg men som du nevner, litt "uvant" også. Om du føler mer at han er som en bror tror jeg kanskje du ikke er tiltrukket/forelsket nok dessverre. Anonymkode: e97de...860 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå