Gå til innhold

hva er det lengste du har gått uten å sove?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

det lengste jeg har gått uten å sove er 2 og et halvt døgn.

hva med deg? :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Seleena
Skrevet

I frå fredag klokka 07:00 til ca Søndag klokka 08:00

Det vil sei 49 timar.

Og nei - gjekk ikkje på speed!

Etter det sov eg først i 14 timar - stod opp og var våken i 1 time pga foring. Så la eg meg igjen og måtte opp klokka 7 mandagsmorgon.

Unner ingen det der...

Skrevet

72 timer i russetiden...

Skrevet

Rundt tre døgn da jeg var i passende partyalder.

Gjest gjest1
Skrevet

Ikke mye, fra i går på morraen klokka 07.00 til morraen i dag i 9 tida :oops: Treiging jeg!

Skrevet

48 timer i russetiden.

Gjest Madeline
Skrevet

48 timer i russetiden. Skulle vært sjåfør mot slutten av den våketiden, men måtte gi opp det siden jeg ikke var helt på topp for å si det mildt.

Gjest Anonymous
Skrevet

:o det har jeg aldri tenkt på..

Ingen aning egentlig? 2 døgn, eller 3 kansje? Nei, ikke så mye som 3. Jeg tipper litt i overkant av 2 døgn.

Skrevet

Jeg har vært våken 48 timer i strekk.

Gikk på Folkehøgskole,og de to siste nettene bestemte ett par stk at vi skulle ha våkenatt.Jeg sovna med engang jeg kom hjem,da sov jeg i 20 timer i strekk.Skjønte ingenting da jeg våknet.Husket ikke bilturen hjem engang :roll:

Koldbruna

Skrevet

2 døgn på onsdag og tordag denne uker. Mens jeg reiste fra USA til Norge, utslitende.

Skrevet

Tror nært opptil to døgn, i russetida.

Gjest Pøstmannen
Skrevet

Omtrent 110 timer på "helvetesuke" i militæret. Jeg svimte vel mer eller mindre av på slutten av perioden, tror jeg - husker ingenting av det egentlig. Var mer død enn levende.. :ler:

Skrevet

Noe over 90 timer. Jobbet både natt og dag en sommer og jobbet sammenhengende fra torsdag til søndag. (Jobbet "bare" 12 - 15 timer fra mandag til onsdag...).

Syklet 2 - 3 mil mellom de forskjellige jobbene og svimte, bokstavelig talt, av i gangen da jeg kom hjem.

Anbefaler ingen å gjenta "bedriften" siden det sannsynligvis ødela døgnrytmen min for all fremtid!

Gjest Anonymous
Skrevet
Noe over 90 timer. Jobbet både natt og dag en sommer og jobbet sammenhengende fra torsdag til søndag. (Jobbet "bare" 12 - 15 timer fra mandag til onsdag...).  

Syklet 2 - 3 mil mellom de forskjellige jobbene og svimte, bokstavelig talt, av i gangen da jeg kom hjem.  

Anbefaler ingen å gjenta "bedriften" siden det sannsynligvis ødela døgnrytmen min for all fremtid!

Det kan dog se ut til at du fremdeles har igjen noen timer for å slå rekorden :-)

http://www.sciam.com/askexpert_question.cf...4A8809EC588EEDF

:sove:

Skrevet

I godt over to døgn fra 15. til 17. mai i russetiden.

Gjest Anonymous
Skrevet

Slår nok ingen rekorder, men hadde en periode med to-døgns-sykluser en sommer - ikke noe festing, men faktisk studierelatert. Levde nesten isolert fra omverdenen, og det hele endte med tidenes fest som varte i nesten ett døgn - trengte jo ikke søvn og var glad for å se folk igjen. Går bra om sommeren:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...