Oddy Skrevet 6. juli 2018 #1 Del Skrevet 6. juli 2018 Beklager at jeg ikke har modellfingre. Men klarer dere dette? Kjenner en del som ikke får det til og lurer bare på hvor mange der ute som faktisk kan det😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 6. juli 2018 #2 Del Skrevet 6. juli 2018 Jepp, null problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Savannah86 Skrevet 6. juli 2018 #3 Del Skrevet 6. juli 2018 Jepp! Klarer dere å gjøre dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2018 #4 Del Skrevet 6. juli 2018 Jeg får det øverste til med høyre hånd, men mangler litt på venstre....og det siste der kan jeg bare glemme, men det er kunstnerisk vakkert...minner meg om ting som indiske dansere gjør med fingrene... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. juli 2018 #5 Del Skrevet 6. juli 2018 (endret) Klarer dere dette med tommelen? Endret 10. juli 2018 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. juli 2018 #6 Del Skrevet 6. juli 2018 23 minutter siden, Savannah86 skrev: Jepp! Klarer dere å gjøre dette? Hva gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 6. juli 2018 #7 Del Skrevet 6. juli 2018 Har hypermobile fingre så klarer det meste (Her er noen andre sånne morsomme ting: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2018 #8 Del Skrevet 6. juli 2018 Wooow..... Det der kan jeg bare drømme om i neste liv liksom... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. juli 2018 #9 Del Skrevet 6. juli 2018 (endret) På 6.7.2018 den 10.43, Oddy skrev: Beklager at jeg ikke har modellfingre. Men klarer dere dette? Kjenner en del som ikke får det til og lurer bare på hvor mange der ute som faktisk kan det😂 Synes du har fine fingre jeg Prøvde men var ikke lett 😛 Endret 10. juli 2018 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Savannah86 Skrevet 6. juli 2018 #10 Del Skrevet 6. juli 2018 3 minutter siden, Winza skrev: Hva gjør du? Flying bird hand sign:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. juli 2018 #11 Del Skrevet 6. juli 2018 31 minutter siden, Peanut skrev: Har hypermobile fingre så klarer det meste (Her er noen andre sånne morsomme ting: Er hendene dine laget av gummi eller? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå