Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er 6 stk i venninnegjengen min, med 13 barn tilsammen. Her har to av barna hatt kolikk, altså gråting nesten halve døgnet (noen dager mindre) i opptil 3-4 mnd. 

Anonymkode: 94f94...e96

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, merker jeg gruer meg masse til den lille kommer til verden :( Men samtidig vet jeg med meg selv at jeg allerede nå elsker barnet mitt over alt på jord og kommer til å bite sammen tennene og komme meg gjennom det hvis vesla skriker seg gjennom dager og netter. Håper så inderlig at hun er en rolig baby.

ts

Anonymkode: e7e12...bb8

De fleste babyer har ikke kolikk, husk det! 

Anonymkode: 81058...357

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, merker jeg gruer meg masse til den lille kommer til verden :( Men samtidig vet jeg med meg selv at jeg allerede nå elsker barnet mitt over alt på jord og kommer til å bite sammen tennene og komme meg gjennom det hvis vesla skriker seg gjennom dager og netter. Håper så inderlig at hun er en rolig baby.

ts

Anonymkode: e7e12...bb8

Har to barn, begge to utrolig enkle, sov hele natten etter få uker, gråt sjeldent og hadde lite trass i kroppen. At de var rolige babyer tror jeg kan ha noe med at jeg er en utrolig rolig person, lar meg aldri stresse, pluss at de var i sjal hele tiden.  Meget aktive barn fra de begynte å gå, men sov alltid hele natten. Litt trass som tenåring på den eldste, ikke noe på minstemann. 

Husker selv jeg gruet meg litt til spebarn, da jeg kun hadde hørt om våkenetter, skriking mm, men slik opplevde jeg ikke i heletatt.

Anonymkode: 76488...11c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...