applecider Skrevet 6. juli 2018 #1 Skrevet 6. juli 2018 (endret) Eiendommen min ligger til salgs på finn.noog har i løpet av 7 dager fått nesten 9000 visninger, 1383 personer har sett 2-5 ganger, 57 personer har sett 6-10 ganger og 8 har sett mer enn 10 ganger. 46 har lagret annonsen. Er dette bra respons? Kan man anslå hvor mange som kommer på visning og i budrunde? Et vanlig småbruk i en bygd på landet. Endret 6. juli 2018 av applecider .
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #2 Skrevet 6. juli 2018 Småbruk er det sjelden det blir lagt ut til salgs. Mange der ute som går med drømmen om et småbruk. Her bør du være forberedt på budrunder... Anonymkode: 3f095...b83
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #3 Skrevet 6. juli 2018 Det er veldig mye! På en uke (nå i april) hadde mitt rekkehus utenfor Oslo ca 2500 treff, 10 som hadde sett mer enn 10 ganger og 32 som larget. Megleren mente det var mer enn vanlig. 13 på lista, en budgiver. Fikk prisantydning/takst etter motbud. Anonymkode: 2e760...a66
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #4 Skrevet 6. juli 2018 Småbruk er populære hvor jeg bor i hvert fall. Det hadde vært bra respons hvis det var et vanlig hus i en storby. Men jeg vet ikke hvor mye respons småbruk bruker du få. Det kan du sammenligne under "prisstatistikk" på andre småbruk på finn.no. Men du må også ta i betraktning at mange sitter og drømmer seg bort. Det trenger ikke være at folk er aktivt på leting. Det du bør se på er hvor mange som har lastet ned prospekt. Det viser hvor mange som er genuint interessert, da de søker mer informasjon. Av disse er det som regel 20% som dukker opp på visning, i hvert fall på leiligheter og hus. Anonymkode: 18bca...281
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå