Gå til innhold

Kompis som ikke tar hint

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en kompis som har prøvd å få seg et ligg med meg flere ganger. Jeg finner han dessverre ikke seksuelt attraktiv. Han pusher ikke, men vi har ikke kost eller kysset engang men han spør alltid på slutten av en kveld om vi skal gå hjem til han. Det er pinlig å avvise den samme personen flere ganger, og det ender opp med han slutter all sosialmedia kontakt med meg før jeg møter han i person igjen eller poster et «selfie» som får han til å komme tilbake. Skal jeg bare slutte å svare han via tekst også?

Anonymkode: 4f052...4b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gutter er veldig sjelden bare kompis. De vil som regel ha jenta. (Flere gutter jeg har snakket med sier det. Det endrer seg litt når man blir eldre, men unge mennesker går etter sex). 

Vil du ikke ha noe sex/kjæresteforhold til denne fyren lar du bare være å ta kontakt. Han kommer ikke til å slutte og mase.

Anonymkode: d08dd...894

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gutter er veldig sjelden bare kompis. De vil som regel ha jenta. (Flere gutter jeg har snakket med sier det. Det endrer seg litt når man blir eldre, men unge mennesker går etter sex). 

Vil du ikke ha noe sex/kjæresteforhold til denne fyren lar du bare være å ta kontakt. Han kommer ikke til å slutte og mase.

Anonymkode: d08dd...894

Ja, men vi har felles venner så jeg kommer uansett til å omgås han

AnonymBruker
Skrevet

Si til ham

at hver gang han nevner det

så får du kvalme i munnen

og han er vel ikke så slem at han orker å påføre deg kvalme? 

Ærlig talt, kvinne 

spør han heller hva han gjør hvis noen gjør ham kvalm. Hva han gjør i slike tilfeller. Og så kan du si at du føler det slik hver gang han nevner sex og at du ikke ønsker det i fremtiden. 

Du taper ingenting... utenom erfaringer tidlig. Dyrekjøpte erfaringer er ikke verdt det. Ikke gamble. ❤️ 

Anonymkode: 3cd93...872

Skrevet

Hva er greien med hinting? Si det som det er, jeg liker deg som menneske men er ikke tiltrukket på noen måte..

• Liker 3
Skrevet

Så han har aldri sagt han vil ha sex med deg, bare spurt om du skal være med han hjem.. Aldri prøvd å kysse deg, tafset på deg el. Du høres innbilsk ut. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Folk som ikke tar hint må få det i klartekst. 

Anonymkode: 16145...e71

Skrevet

Eh, jeg tror ikke TS er innbilsk men er helt sikker på at han helst vil ligge med henne. For at vennskap med menn skal fungere er det viktig at ingen er tiltrukket av den andre.

Dette er den klassiske "friendzone" som så mange snakker om. Hun må selvfølgelig avvise han og han kommer sikkert til å skrive mase sinte innlegg på nettet om damer som bare vil ligge med bad boys. *ironisk*

• Liker 3
Gjest Stella Rose
Skrevet

Du må slutte å hinte, si det som det er, så  enkelt er det.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, FrodeF skrev:

Så han har aldri sagt han vil ha sex med deg, bare spurt om du skal være med han hjem.. Aldri prøvd å kysse deg, tafset på deg el. Du høres innbilsk ut. 

Han gjorde det engang når han var skikkelig full men da hadde jeg en så negativ reaksjon at han kuttet all kontakt med meg i 3-4 måneder. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han gjorde det engang når han var skikkelig full men da hadde jeg en så negativ reaksjon at han kuttet all kontakt med meg i 3-4 måneder. 

Og du har kontakt med han fordi?

Anonymkode: 69668...f2e

• Liker 2
Skrevet

Virker som en tvilsom type. Hvis han kan tafse på deg mot din vilje mens han er full kan han fort gå lenger og.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sender du snap for å få han til å kontakte deg igjen? Fyren er forelska i dec og du er for feig til å si at det ikke er aktuelt. Men du liker oppmerksomheten nok til å sende han snap for å få han på kroken igjen... Han har jo hvertfall latt vær å kontakte deg over flere måneder flere ganger.

Slutt med den snappinga, og hold kontakten kun til facetoface.

Stakkars fyr!

Anonymkode: 8df94...f46

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si til ham

at hver gang han nevner det

så får du kvalme i munnen

og han er vel ikke så slem at han orker å påføre deg kvalme? 

Ærlig talt, kvinne 

spør han heller hva han gjør hvis noen gjør ham kvalm. Hva han gjør i slike tilfeller. Og så kan du si at du føler det slik hver gang han nevner sex og at du ikke ønsker det i fremtiden. 

Du taper ingenting... utenom erfaringer tidlig. Dyrekjøpte erfaringer er ikke verdt det. Ikke gamble. ❤️ 

Anonymkode: 3cd93...872

Det jeg har uthevet er et skikkelig dårlig råd som ikke må tas seriøst! Selv om du ikke er tiltrukket av ham er det ingen grunn til å fornedre ham eller såre ham.

Avvis ham på en real måte og ikke driv med nytteløs hinting. Ikke vær feig, men fortell ham at du ikke er interessert i noe annet enn vennskap. Og slutt nå for all del å sende selfier til ham!! Du sier du gir ham hint om at du ikke er interessert, men selfier kan like gjerne oppfattes som hint i motsatt retning. Selfier er jo utelukkende et middel hvor man trygler om å bli sett og anerkjent. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kontakter ikke han igjen. Legger ut bilder (selfies) på mystory eller insta å da tar han kontakt igjen. Sender aldri noe til han direkte først. Svarer han ikke med mindre han sender en direkte snap eller melding til meg. 

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du har kontakt med han fordi?

Anonymkode: 69668...f2e

Jeg vil ikke lage drama innen vennegjengen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...