AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #1 Skrevet 6. juli 2018 Jeg har fått en hudsykdom, som selvfølgelig er verst i ansiktet, svært lite på kroppen. Men i ansiktet, så hovner jeg opp, spesielt øynene, noen ganger ser det ut som jeg har fått 2 kinn, og det er illrødt i hele ansiktet. Jeg har og noen gode dager, med lite eller ingen eksem. Men jeg har null kontroll over dette, og stress forverrer eksemen. Så jeg har prøvd meg på litt dating, men siden stress forverrer det, så har jeg bare endt med å avlyse noen ganger. Og nå har jeg helt gitt opp. Og hudsykdom, er vel noe av det verste man kan ha, da man skal finne noen. Det er jo skikkelig uattraktivt. Men jeg sliter med å takle dette, takle at jeg må leve alene grunnet denne sykdommen. Anonymkode: 17976...ca2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #2 Skrevet 6. juli 2018 Elveblest? Hjelper ikke antihistaminer? Anonymkode: 91748...66f
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #3 Skrevet 6. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Elveblest? Hjelper ikke antihistaminer? Anonymkode: 91748...66f Atopisk dermatitt og elveblest, tar 4 allergitabletter og dagen, og går på sprøyter for å dempe IgE. Og har flere salver. Jeg har vært hos flere spesialister, og går fast på rikshospitalet nå. Men det er jo begrenset hva de har av tilbud. Anonymkode: 17976...ca2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #4 Skrevet 6. juli 2018 Auch, den er lei. Føler med deg. Alle har vi skavanker, men din er det ikke så lett å skjule. Hjelper det om du dobbeldater med en venn/venninne? At daten ikke blir så formell, mtp å finne seg noen, men bare at det er en hyggelig kveld med nye folk og noen gamle kjente? Anonymkode: 4c2a5...a39
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #5 Skrevet 6. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått en hudsykdom, som selvfølgelig er verst i ansiktet, svært lite på kroppen. Men i ansiktet, så hovner jeg opp, spesielt øynene, noen ganger ser det ut som jeg har fått 2 kinn, og det er illrødt i hele ansiktet. Jeg har og noen gode dager, med lite eller ingen eksem. Men jeg har null kontroll over dette, og stress forverrer eksemen. Så jeg har prøvd meg på litt dating, men siden stress forverrer det, så har jeg bare endt med å avlyse noen ganger. Og nå har jeg helt gitt opp. Og hudsykdom, er vel noe av det verste man kan ha, da man skal finne noen. Det er jo skikkelig uattraktivt. Men jeg sliter med å takle dette, takle at jeg må leve alene grunnet denne sykdommen. Anonymkode: 17976...ca2 Flere menn jeg har vært i med har hatt psoriasis. De var ikke mindre uattraktive, de var greie, smarte og sjarmerende. For meg teller det indre mer, enn utsiden. Anonymkode: c6461...e35
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #6 Skrevet 6. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Flere menn jeg har vært i med har hatt psoriasis. De var ikke mindre uattraktive, de var greie, smarte og sjarmerende. For meg teller det indre mer, enn utsiden. Anonymkode: c6461...e35 Mindre attraktive* Anonymkode: c6461...e35
Nuith Skrevet 6. juli 2018 #7 Skrevet 6. juli 2018 Ta et bilde av deg selv når du ser verst ut og legg ut. Informer om hva du lider av. Så vil ingen bli overrasket på date og det vil bli mye mindre stress.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #8 Skrevet 6. juli 2018 Jeg vil tro at mange som finner kjærligheten gjør det uten at de først treffes på date, men at de heller finner hverandre gjennom felles interesser eller via bekjente. Hva om du bare fortsetter å være sosial, og ikke stresser så mye med å finne en mann? Jeg fant en helt fantastisk en da jeg egentlig ikke var ute etter en kjæreste i det hele tatt 😉 Anonymkode: 971f2...bb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå