Gå til innhold

Hvordan forføre en mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan få noen til å kysse deg?

Har flørtet lenge med en fyr på byen, møttes hver helg i flere måneder nå og prater også på messenger. Vet ikke om han er interessert, men han vet at jeg er interessert i han. Han sier han liker meg, men har ikke prøvd seg på noe.

Noen tips? Gjerne fra menn også om dere har noen bra måter å gå frem på.

Anonymkode: 1cf13...36e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan få noen til å kysse deg?

Har flørtet lenge med en fyr på byen, møttes hver helg i flere måneder nå og prater også på messenger. Vet ikke om han er interessert, men han vet at jeg er interessert i han. Han sier han liker meg, men har ikke prøvd seg på noe.

Noen tips? Gjerne fra menn også om dere har noen bra måter å gå frem på.

Kan ikke du kysse ham? :klo:

• Liker 3
Skrevet

Sitt nærmere ham. Sitt ved siden av hverandre på en benk eller kino der man deler seter eller hjemme på en sofa. Når dere ser på hverandre, er hodet deres nærmere enn 20-30 cm. Så kan det fort skje noe :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere var møtte og snakket i flere måneder, men ingen av dere har prøvd dere på noe mer? Hvor interesserte er dere, egentlig? Om du har sagt du er interessert og han ikke var respondert på det, er han ikke interessert. En ung mann som blir gitt mulighet til sex, takker ikke nei.

Anonymkode: 30b7a...577

Skrevet

Hvordan forføre en mann? Hvordan ikke forføre en mann er vanskeligere... :laugh:

Ta på litt sminke og noen sexy klær, gi han masse oppmerksomhet, ta på han, sitt nærme, lat som du er interessert i tullet han snakker om. Hvis ikke dette fungerer fungerer ingenting. :tongue:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, StovnerJune skrev:

Hvordan forføre en mann? Hvordan ikke forføre en mann er vanskeligere... :laugh:

Ta på litt sminke og noen sexy klær, gi han masse oppmerksomhet, ta på han, sitt nærme, lat som du er interessert i tullet han snakker om. Hvis ikke dette fungerer fungerer ingenting. :tongue:

Dette. Hilsen mann.😂

Anonymkode: 0cbdf...b4e

AnonymBruker
Skrevet

Smørbrød og øl.

Anonymkode: 7b761...a4c

Skrevet

Pizzaruller! 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Peanuts og øl! 

Anonymkode: d887b...c2a

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, StovnerJune said:

TS her, takk for gode tips - skal prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...