Gå til innhold

Tenner på eldre kvinner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 20 år gammel mann som har nylig funnet ut at jeg tenner veldig på eldre kvinner. Helst i alderen 35 - 50 år. Vet ikke helt hva jeg tenker om det. Er det normalt for menn i min alder å tenne på godt voksne damer? Har aldri hat sex med ei dame som har vært noe særlig eldre enn meg, men har vanvittig lyst til å prøve.
Hvilke tanker har dere rundt dette? Noen gode råd, eller historier?

Anonymkode: 8f948...87e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke se bort ifra at du får oppleve det. Men det kommer litt an på hvordan du ser ut. Da tenker jeg ikke på penhetsskalaen, men på hvor moden du ser ut. En 20-åring som ser ut som en 15-åring stiller ikke så sterkt, men er du staut og sterk i kroppen, stødig blikk, selvtillit og kan å føre deg i en voksen kvinnes selskap, kan du være heldig. (I alle fall om du treffer meg.)

Det skal mot til for å forføre en eldre kvinne (med masse erfaring!), og modige menn er sexy. Det viser selvtillit og råskap. Ikke forveksle det med overmot og dumskap.

En voksen kvinne vet hva hun vil ha og hun faller ikke for klisjeer. Ikke oppfør deg som en hundevalp, ikke gjør det tydelig for andre enn henne at du er interessert. Ja, jeg kunne tenke meg sex med en ung mann, men jeg har ikke noe behov for at alle venner og bekjente skal vite noe om det. Vil du ha meg, må du være diskré.

Anonymkode: 3cd40...73e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 og hadde helt klart vært klar for en 20-åring hvis jeg var singel... Men kun for sex da, ikke noe forhold.

Anonymkode: ecb19...954

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem ts. Kjør på! Det finnes massevis av gamle røyer der ute som er sultefôret på sex, fordi  gamle geitebukker av noen menn ikke klarer å levere i sengen. 

Anonymkode: 5fae7...a94

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe problem ts. Kjør på! Det finnes massevis av gamle røyer der ute som er sultefôret på sex, fordi  gamle geitebukker av noen menn ikke klarer å levere i sengen. 

Anonymkode: 5fae7...a94

Feil. Damene er ikke sultefôret, de ønsker seg mer spenning. Anal, rimming, trekant osv er ferdigprøvd. Men om mannfolka har du rett. De blir geitebukker! 

Anonymkode: 3cd40...73e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...