Gå til innhold

"Vennskapet" som ikke holdt....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere enn meg som har opplevd at vennskap som en trodde ville vare livet ut ikke gjorde det likevel, men endte i forferdelse og sorg?

Hvordan har dere som eventuelt har opplevd dette kommet dere videre, f.eks etter svik, skittkasting, baksnakking fra eksvenninne for å få  felles venner til å velge hennes side?

Denne opplevelsen jeg har hatt har gjort meg ganske ensom i grunnen, og jeg føler det er ganske urettferdig for det var eksvenninnen min som ødelagte vennskapet vårt. Det er sikkert en helt annen historie hun serverer, men jeg og hun vet hva som hendte, og vi sammen holder sannheten, ikke hun alene eller meg alene. Det er synd at vi mennesker ofte bare tar den ene personens versjon for god fisk, og velger side på den måten vi gjør. Trist at enkelte har den makta over andre, at de ikke ser at det er flere sider til en historie. Det er trist at når jeg nå treffer disse tidligere "venninnene" så ser de stygt på meg, ser andre veier, setter nesen i sky eller alle andre ting enn å si "hei". Tydelig at min tidligere bestevenninne har fôret dem med fæle historier om meg.Synd jeg ikke kan fôre dem med sannheten om henne....Men jeg er dessverre fremdeles glad i henne for den personen hun en gang var for meg. 

Vel, jeg får tenke "deres tap", men dessverre tenker jeg på alle de fine personene jeg har mistet i denne prossessen pga hva en annen person har sagt om meg uten å kunne forsvare meg. Men det er vel sånn livet går....

Anonymkode: 946f1...7bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du nå så sikker på at du er så uskyldig som du skal ha det til? Har du glemt alt det du selv gjorde?

Andre er ikke så dumme at de ikke klarer å se ting selv. 

Anonymkode: 4385d...62e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler med deg, t.s! Jeg har  også mistet venner jeg trodde skulle sitte og skravle ned meg på gamlehjemmet, det var det vi sa... Men sånn ble det ikke. Utrolig trust men sånn kan livet være, du må rett og slett bare finne deg nye venner som fortjener deg 😊

Anonymkode: 50d2b...03b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...