Gå til innhold

Liker du best miniatyr, små, mellom, stor, ekstra stor eller gigant?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker du best miniatyr, små, mellom, stor, ekstra stor eller gigant på hunder og hvorfor det?

Anonymkode: 8af07...1a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Miniatyr fordi det er mest praktisk for min del. Enkelt å få pass om man skal bort og også enkelt å ta med om man heller vil det, både i bil, buss, tog og fly. 

Krever ofte ikke like mye mosjon

Drar med seg mindre skitt inn i huset, mindre røytingen og mindre slitasje på gulv 

Men minst like mye kos 😍

Anonymkode: 20551...db4

AnonymBruker
Skrevet

Liten. Definitivt, liten voff. 

Anonymkode: 6ab19...1b2

AnonymBruker
Skrevet

Mellom og stor. 

Miniatyr er ikke brukbar. Må ha en hund jeg ikke er redd for at skal knekke så fort den snubler. 

Anonymkode: ddacd...ee8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

STOOR! 

Anonymkode: c21e8...18d

AnonymBruker
Skrevet

Ingen tvil, jo større jo bedre :hjerte:

Har tidligere hatt irsk ulvehund, og det er gemytt- og utseendemessig hunden over alle hunder. Litt lat er den også, så den krever ikke så mye som man kanskje skulle tro. Men akkurat nå passer det ikke med familiesituasjonen og boligen vår, så nå har vi en omplasseringsmops i stedet. Veldig søt og snill, men jeg tar meg stadig i å tenke at han egentlig ikke er en "ekte" hund :fnise: 

Anonymkode: b0afd...a93

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Mellom og stor. 

Miniatyr er ikke brukbar. Må ha en hund jeg ikke er redd for at skal knekke så fort den snubler. 

Har du noen gang truffet en liten hund? 

Min er tre kilo. Konkurrerer lydighet, gått sporkurs, går agility. Ikke knukket enda. 

Anonymkode: a576f...947

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen gang truffet en liten hund? 

Min er tre kilo. Konkurrerer lydighet, gått sporkurs, går agility. Ikke knukket enda. 

Anonymkode: a576f...947

Har truffet plenty av små rotter ja. Jeg liker de ikke. Samma for meg om du sier at de tåler mye, men jeg syns små hunder er ubrukelige. 

AnonymBruker
Skrevet

Liker dem likest mulig ulver i størrelse og utseende, da ser de ut som ordentlige hunder for meg.

Anonymkode: fc89e...b58

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mellom og stor. 

Enig!! Når jeg er på besøk hos noen med små hunder er jeg livredd for å trø på de. Eventuelt ødelegge de hvis jeg dytter de bort fra meg. 

Anonymkode: 9a81f...1ef

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker dem likest mulig ulver i størrelse og utseende, da ser de ut som ordentlige hunder for meg.

Anonymkode: fc89e...b58

Ulver og hunder er svært forskjellige dyr. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker alle størrelser ❤ syns vel også at alle hunder er søte utseendemessig. Noen er tyngre enn andre, alt til sitt bruk. Ellers ligger det som regel mest i hva slags oppdragelse eier gir. 

Anonymkode: b9ab2...8dc

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ulver og hunder er svært forskjellige dyr. 

Nei sier du det Sherlock? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...