AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #21 Skrevet 6. juli 2018 2 timer siden, puppi skrev: Tviler, tror heller TS har fått for seg at han/hun skal tjene seg rik på aksjer / fond Hvordan i all verden tror du det? Det er da et interessant spørsmål. Anonymkode: f86a8...9ef 1
puppi Skrevet 6. juli 2018 #22 Skrevet 6. juli 2018 26 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan i all verden tror du det? Det er da et interessant spørsmål. Anonymkode: f86a8...9ef Hvordan i all verden jeg tror det? Fordi TS har laget ørten tråder om dette fondet de siste dagene, kanskje? Ko-Ko. Mange som drømmer om å tjene seg rik på aksjer, mye penger, for lite jobb (i deres hodet), i praksis blir det jo mer som å spille bingo. Men, fint for de som virkelig kan dette med aksjer, verdipapirer, valuta etc, da de nok tjener godt med penger på denne saueflokken. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #23 Skrevet 6. juli 2018 Fokuset er vel mer at DNB Teknologi er et ganske safe fond å gjøre det bra i. Safe fond å gjøre det bra i er sjelden vare. Ja. Jeg har indeksfond, og vurderer seriøst å selge meg helt ut og investere i høyrisiko. Har stått mellom +2500 og +3000 TIL ENHVER TID, i over 5 år. Kjedeeelig..! Men ja: helt basic regler bør på plass før man investerer noe som helst i høyere risiko enn sparekonto: Regel nr. 1 har vel alltid vært: ikke invester mer enn du har råd til å tape. Anonymkode: 9acbd...6cb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå