Gå til innhold

Har jeg blitt helt paranoid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Daten min er på ferie med barna sine. Vi to har egentlig hatt det veldig fint, og har planlagt litt ting vi kan finne på når vi begge er tilbake fra ferie med hver våres barn. Men så oppdaget jeg en ting her tidligere i uken, og ble dermed mer obs. Han er ganske aktiv på Facebook og Instagram, legger ut mye som han og barna har gjort. Det i seg selv hadde jeg kanskje tenkt var litt i overkant, men la gå. Men så er det ei dame som liker absolutt alt han legger ut. Hun er aktiv på some hun og, og han liker gjerne ikke alt av henne, hvertfall ikke selfier hun legger ut og sånn, men alt annet trykker han liker på, samt en kommentar som:»kos deg på ferie med gjengen din» som da er hennes to barn. Jeg vet ikke hvem hun er annet enn instagramprofil, men vet de la hverandre til rett før jeg begynte å date han. Så lurer jeg på, er ikke dette litt rart? Han liker absolutt ikke alt annet som hans venner legger ut. Jeg kjenner det irriterer meg at han gjør det, og jeg kjenner og at det irriterer meg at sosiale medier spiller en så stor rolle. Noen som har noen innspill?

Anonymkode: cd078...741

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Avsnitt kanskje det kunne være et innspill?

Anonymkode: e44af...6da

AnonymBruker
Skrevet

Nja det kan jo være en familievenn eller noe men om de la til hverandre for bare litt siden skjønner jeg at du lurer. Men prøv å ikke følg med på det! 

Anonymkode: aa92f...03d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...