Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lisa-li
Skrevet

Hei,

Har et lite problem jeg håper mange kan svare på.

Er utdannet hudpleier og skal starte min egen salong. Det jeg lurer på er hvis mannen en er gift med nekter en å utføre massasje på andre menn og sier hvis jeg gjør det skal han også treffe andre damer bak lukkede dører. Ossen skal jeg da tolke dette??? Har aldri vært utro mot han noe som han vet går heller aldri ut på fester alene uten at vi går ut sammen...

:roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan tolke det som at han er veldig kontrollerende og ikke stoler på deg.

Skrevet

Jeg klarer ikke svare noe annet enn at du bør vurdere om du har tenkt å leve hele livet med en sånn fyr.... sorry, altså!

Hva om du var sykepleier? Skulle du ikke fått pleie menn da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette må han enkelt og greit forstå. Få ting her i livet er 'enkle' og 'greie' men i dette tilfellet her...

Halo?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Tolk det dit hen, at du rett og slett IKKE kan fortelle han om kundene dine. Det han ikke vet, har han heller ikke vondt av.

Eller så ber han om at du serverer hvite løgner til han, at du rett og slett forteller at det er bare kvinner du har som kundegruppe.

Ellers er jeg enig i at han virker utrolig kontrollerende

Gjest Krølltoppen i.i.
Skrevet

Ta ham med til et sted som gir samme type massasje som det du gir og gi ham en time der. Da vil han selv oppleve at dette ikke har noe med sex å gjøre.

Gjest skindeep
Skrevet

Synest ikke du skal lyve til han.. Hva om han en gang dukker opp på arbeidsplassen din, og finner ut at du driver å masserer en mann?

Det blir jo enda verre det!

Synest det var et godt tips det med å ta han med til et lignende sted så han får sett hvordan det foregår.

Det er jo ikke noe seksuelt med dette yrket da. Du må jo bare forklare han fakta! Hva dere gjør. Viss han ikke aksepterer arbeidet ditt, får du true med å bli hjemmeværende, så får han sørge for å få pengene på bordet!

Tenk på alle de mennene og kvinnene som er gynekologer da?

Eller som ei anna ei nevnte her, å jobbe som sykepleier?

det er jo nesten "verre" det!

dersom du gjør noe mistenktsomt på jobb, så mister du lisensen for å jobbe som hudpleier igjen.. tror han at du ville risikert det?

Skrevet

Jeg synes kjæresten din har en umoden holdning til ditt yrke, som vitner om usikkerhet og uvitenhet hos han.

Jeg synes også han viser deg liten respekt, hvis han forbinder ditt yrke " med "prostitusjon".

Jeg tror også at du gjør han og forholdet deres en bjørnetjeneste hvis du unngår å realisere din drøm, fordi det vil oppmuntre til sjalusi i andre sammenhenger også.

Høres for meg ut som du burde ta deg en skikkelig prat med han.

Uansett, Lykke til!

Gjest Catwoman
Skrevet

At han er kontrollerende og sykelig sjalu, og ikke ser forskjell på forretningsmessig behandling og privat behandling av menn. (ok, den ble kanksje litt dårlig formulert, men håper det ble forstått rett)

Skrevet

Tror jeg hadde blitt litt småforbannet... Han burde respektere at dette er jobb, og en helt uskyldig sådan! Jeg jobbet med bodypiercing og nektet å gjøre intim-piercinger, men det var av egne prinsipper. Min samboer hadde ingenting imot det så lenge det var jobb. Dette har med å stole på hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...