AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #1 Skrevet 5. juli 2018 Har datet en fyr i noen mnd nå. Han er helt klart en «spiller», men jeg har dessverre fallt litt for ham.. Har kuttet ham ut flere ganger, men han klarer alltid å dra meg inn igjen. Har helt tydelig drevet med en hot/ cold taktikk. Nå i det siste har ting vært veldig bra, han har åpnet seg opp om følelser osv. Vi skulle treffes i helga, og skulle avtale nærmere idag. Jeg har sendt en snap, men har ikke hørt noe noe fra ham hele dagen. Tenker at det er hans tur til å ta kontakt. Så sitter jeg hos en venninne, hvor hun ser at en bekjent hun har på snap, har lagt ut div fra en fest. Og der en snap som «min» fyr er på, sammen med en annen jente. De sitter veldig tett. Kjenner det koker inni meg. Føler meg vannvittig dum nå. Skal IKKE ta kontakt med ham, men trenger oppmuntring til å la være å falle for dritten hans igjen. Hater at jeg har involvert meg med en sånn person, og skjønner ikke at jeg har gitt ham så mange sjanser. Tydelig at han bare ville en ting. Jævlig såra og nedbrutt nå. Anonymkode: dabc1...33c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #2 Skrevet 5. juli 2018 Vært i akkurat samme situasjon nesten...drit i han..VI fortjener bedre!!! Anonymkode: ffcb0...64f 4
WCKD Skrevet 5. juli 2018 #3 Skrevet 5. juli 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er helt klart en «spiller», men jeg har dessverre fallt litt for ham.. Vet du hva? Når du visste dette, ja da har du bare deg selv å takke... 6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #4 Skrevet 6. juli 2018 52 minutter siden, WCKD skrev: Vet du hva? Når du visste dette, ja da har du bare deg selv å takke... Det er jo ikke sikkert ts visste dette FØR hun begynte med han da... TS: det JEG hadde gjort, var å late som ingenting, for å så spørre hva han drev med den dagen. Så hadde jeg sett hva han svarte. Hvis han svarer noe piss om at han så på tv eller noe, hadde jeg bare sagt at 'åja, så du var ikke på fest der og der altså?' bare for å se om han lyver. Det kan jo være at det var en venninne av han.. Men uansett utfall (hvis han ikke lyver) , så hadde jeg tatt et oppvaskmøte med han, å sagt det som det er, og spurt hva han tenker videre. Dermed vil du få et konkret svar, og jeg hadde poengtert for han at du ikke gidder å gå rundt i uvitenhet. Gir han så mye som et lite tvil i svaret hans, avslutt all kontakt. Det hadde jeg gjort.. (med mindre du er helt sikker på at han er player da, da er det ikke noe poeng). Anonymkode: dfcbd...608 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #5 Skrevet 6. juli 2018 7 timer siden, WCKD skrev: Vet du hva? Når du visste dette, ja da har du bare deg selv å takke... Jeg visste jo ikke det før skaden allerede var skjedd.. Anonymkode: dabc1...33c 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #6 Skrevet 6. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke sikkert ts visste dette FØR hun begynte med han da... TS: det JEG hadde gjort, var å late som ingenting, for å så spørre hva han drev med den dagen. Så hadde jeg sett hva han svarte. Hvis han svarer noe piss om at han så på tv eller noe, hadde jeg bare sagt at 'åja, så du var ikke på fest der og der altså?' bare for å se om han lyver. Det kan jo være at det var en venninne av han.. Men uansett utfall (hvis han ikke lyver) , så hadde jeg tatt et oppvaskmøte med han, å sagt det som det er, og spurt hva han tenker videre. Dermed vil du få et konkret svar, og jeg hadde poengtert for han at du ikke gidder å gå rundt i uvitenhet. Gir han så mye som et lite tvil i svaret hans, avslutt all kontakt. Det hadde jeg gjort.. (med mindre du er helt sikker på at han er player da, da er det ikke noe poeng). Anonymkode: dfcbd...608 Jeg velger å drite i han, jeg er ferdig. Anonymkode: dabc1...33c 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #7 Skrevet 7. juli 2018 På 6.7.2018 den 8.46, AnonymBruker skrev: Jeg velger å drite i han, jeg er ferdig. Anonymkode: dabc1...33c Hørte du noe mer fra ham? Anonymkode: fdc9d...6ce
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #8 Skrevet 7. juli 2018 On 7/6/2018 at 8:46 AM, AnonymBruker said: Jeg velger å drite i han, jeg er ferdig. Anonymkode: dabc1...33c Ja tro meg, det er det beste du kan gjøre. Slike folk er vant til å bli konfrontert slik som AB over foreslår og det gjør dem ingenting, de plages ikke av det. Jeg falt for en player og jeg gikk for konfrontasjonen, men i ettertid har jeg sett at det beste jeg kunne gjort ville vært å bare kutte ham tvert og blokkere. Det ville gjort ham gal (da føles det som et tap for dem) Anonymkode: a34ed...d5d 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #9 Skrevet 7. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hørte du noe mer fra ham? Anonymkode: fdc9d...6ce Ja, han har sendt (en personlg) snap, det gjorde både godt og vondt. Men jeg kommer ikke til å svare. Vet helt konkret at han var med en annen, så vi har ikke noe mer å snakke om.. Må bare være sterk å motstå trangen til å ha kontakt, så kommer jeg meg nok videre.. Anonymkode: dabc1...33c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #10 Skrevet 7. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja tro meg, det er det beste du kan gjøre. Slike folk er vant til å bli konfrontert slik som AB over foreslår og det gjør dem ingenting, de plages ikke av det. Jeg falt for en player og jeg gikk for konfrontasjonen, men i ettertid har jeg sett at det beste jeg kunne gjort ville vært å bare kutte ham tvert og blokkere. Det ville gjort ham gal (da føles det som et tap for dem) Anonymkode: a34ed...d5d Takk, ja, det rådet følger jeg. Han driter tydeligvis i alle andre enn seg selv, da skal jeg gjøre mitt beste for å ikke bry meg tilbake! Anonymkode: dabc1...33c 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #11 Skrevet 7. juli 2018 Stå imot!! Du er flink! Anonymkode: 3f1cb...d56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå