Piperchap Skrevet 5. juli 2018 #1 Skrevet 5. juli 2018 Neste uke gifter vi oss, å planene har blitt endret.. vi ble totalt overkjørt av mine foreldre, så nå ser det ut til at i morgen skal vi handle inn ALT som mangler.. men det står totalt stille i hodet og handlelisten har forsvunnet så jeg MÅ få skrevet en ny! Trenger tips til alt fra bordduk til pynt, og småting som fort glemmes.. FYR LØS ❤️ 1
Måbarefåsiat... Skrevet 5. juli 2018 #2 Skrevet 5. juli 2018 Mat lys musikk blomster bordkort drikke servietter duker bordpynt 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #3 Skrevet 5. juli 2018 2 minutter siden, Piperchap skrev: Neste uke gifter vi oss, å planene har blitt endret.. vi ble totalt overkjørt av mine foreldre, så nå ser det ut til at i morgen skal vi handle inn ALT som mangler.. men det står totalt stille i hodet og handlelisten har forsvunnet så jeg MÅ få skrevet en ny! Trenger tips til alt fra bordduk til pynt, og småting som fort glemmes.. FYR LØS ❤️ Se denne tråden Anonymkode: 5d702...eb8 2
Piperchap Skrevet 5. juli 2018 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2018 Alt i den tråden har vi klart, føler vi kanskje har slt klart men blir så stressa når jeg mister kontrollen på hvem hva hvor når 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå