AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #21 Skrevet 6. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar. Tør ta kontakt på nettdating, men ikke i virkeligheten. Har konto på sukker, men kan prøve møteplassen også. Har ikke noen spesielle krav til damene. Ville aldri valgt bort personen før jeg ble kjent med henne. Har interesser, men det er tvserier og dataspill. TS Anonymkode: 58920...85c Kanskje en type sjenert jentenerd hadde vært noe som passet? Når det er sagt, de få sjenerte mannfolka (angst på ene og asperger på andre) fant begge jenter som hadde mer normale interesser. Jentene var litt sjenerte selv, da Anonymkode: 38149...7f4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #22 Skrevet 6. juli 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: At man er sjenert er vel det største hinderet. Jeg har sett stygge menn som var veldig utadvendte og morsomme, og de hadde nesten alltid en kjæreste på armen. De fleste kvinner er ikke supersmarte heller, så intelligens er ofte noe de ikke er så opptatt av. Eller, de kan si at de liker intelligente menn, men de anser da menn med 105+ i IQ som veldig intelligente. Eller noen ganger trenger mannen bare kunne mye og kvinnen tror det betyr han er smart Anonymkode: 38149...7f4 Nedlatende much??? Anonymkode: 0a4a7...dc3 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #23 Skrevet 6. juli 2018 Just now, AnonymBruker said: Nedlatende much??? Anonymkode: 0a4a7...dc3 Ja, det er sunt å være nedlatende iblant. Anonymkode: 38149...7f4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #24 Skrevet 6. juli 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er sunt å være nedlatende iblant. Anonymkode: 38149...7f4 Sett ut ifra svaret du ga TS, er du nok ikke akkurat noe Mensa-medlem. Å ty til generalisering for å fremme sine argumenter vitner om liten kunnskap, manglende innsikt og sviktende evne til refleksjon. Holder man på slik vinner man heller aldri frem i en diskusjon, rett og slett fordi man fremstår som en idiot. Ironisk nok skjønner idioten sjelden at han har tapt diskusjonen fordi, ja nettopp, han er en idiot. Anonymkode: 0a4a7...dc3 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #25 Skrevet 6. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Sett ut ifra svaret du ga TS, er du nok ikke akkurat noe Mensa-medlem. Å ty til generalisering for å fremme sine argumenter vitner om liten kunnskap, manglende innsikt og sviktende evne til refleksjon. Holder man på slik vinner man heller aldri frem i en diskusjon, rett og slett fordi man fremstår som en idiot. Ironisk nok skjønner idioten sjelden at han har tapt diskusjonen fordi, ja nettopp, han er en idiot. Anonymkode: 0a4a7...dc3 Og dessuten vil det føre til massiv uttørking av verdens skoger, samfunnets kollaps og den største smørkrisen historien noensinne har sett Anonymkode: 38149...7f4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #26 Skrevet 6. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og dessuten vil det føre til massiv uttørking av verdens skoger, samfunnets kollaps og den største smørkrisen historien noensinne har sett Anonymkode: 38149...7f4 Tull! Haha, jeg ler av slik dumskap. «Alle» vet jo at smørkrisa henger sammen med kulturell appropriasjon. Anonymkode: 0a4a7...dc3 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #27 Skrevet 6. juli 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje en type sjenert jentenerd hadde vært noe som passet? Når det er sagt, de få sjenerte mannfolka (angst på ene og asperger på andre) fant begge jenter som hadde mer normale interesser. Jentene var litt sjenerte selv, da Anonymkode: 38149...7f4 Tusen takk for svar. En sjenert jentenerd hadde nok vært passende ja. Så fint de to mennene fant kjæreste selv om de hadde angst og asperger. TS Anonymkode: 58920...85c 1
Sillyline Skrevet 6. juli 2018 #28 Skrevet 6. juli 2018 Gi blaffen i IQ. Se heller etter å skaffe deg en hobby der du må utenfor husets fire vegger, og øv deg på å være sosial med andre. Så kan du jobbe videre med å se om du finner noen du er interessert i. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #29 Skrevet 6. juli 2018 Just now, Sillyline said: Gi blaffen i IQ. Se heller etter å skaffe deg en hobby der du må utenfor husets fire vegger, og øv deg på å være sosial med andre. Så kan du jobbe videre med å se om du finner noen du er interessert i. Takk for svar. Har sosial angst så ikke så lett å bli sosial. TS Anonymkode: 58920...85c 1
Sillyline Skrevet 6. juli 2018 #30 Skrevet 6. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Har sosial angst så ikke så lett å bli sosial. TS Anonymkode: 58920...85c Det har jeg full forståelse for. Så ta små skritt om gangen. Jeg tenker at en hobby kan bli som en slags trygg base der man også kan møte mennesker med samme interesser som en selv 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #31 Skrevet 6. juli 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg anser menn med over 130 IQ som intelligente. Selv har jeg 112 IQ. Du må slutte å lage dine egne jævla teorier, og dra alle under en kam. Skjerp deg! Anonymkode: 01904...6f0 112 i IQ og vet ikke at det skrives «å skjære alle over én kam»... 🙄 Ikke den skarpeste kniven i skuffen gitt. Anonymkode: 6bf88...127 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #32 Skrevet 6. juli 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at IQ har særlig mye å si for kvinner verken når det gjelder ONS og livspartner. Kjenner til mange duster som damene løper etter og smarte nerder som ingen vil ha. Sjenanse derimot gjør det uaktuell for ONS for da vil gjerne damene bli tatt hardt av en som tar kontroll. Når det gjelder langtidsforhold derimot kan sjenanse være en fordel da kvinner gjerne vil dominere/oppdra livspartnere. Da er sjenanse tegn på at han har et lovende potensiale for å bli kuet. Anonymkode: b765c...154 Skremmende at denne kommentaren over har fått flest likes. Anonymkode: 058c5...545 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #33 Skrevet 6. juli 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: At man er sjenert er vel det største hinderet. Jeg har sett stygge menn som var veldig utadvendte og morsomme, og de hadde nesten alltid en kjæreste på armen. De fleste kvinner er ikke supersmarte heller, så intelligens er ofte noe de ikke er så opptatt av. Eller, de kan si at de liker intelligente menn, men de anser da menn med 105+ i IQ som veldig intelligente. Eller noen ganger trenger mannen bare kunne mye og kvinnen tror det betyr han er smart Anonymkode: 38149...7f4 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at IQ har særlig mye å si for kvinner verken når det gjelder ONS og livspartner. Kjenner til mange duster som damene løper etter og smarte nerder som ingen vil ha. Sjenanse derimot gjør det uaktuell for ONS for da vil gjerne damene bli tatt hardt av en som tar kontroll. Når det gjelder langtidsforhold derimot kan sjenanse være en fordel da kvinner gjerne vil dominere/oppdra livspartnere. Da er sjenanse tegn på at han har et lovende potensiale for å bli kuet. Anonymkode: b765c...154 For noen kvinnesyn.... Ts, styr langt unna holdninger som disse to viser, ingenting er mer turn off enn sånt som dette. Det er som om jeg kan høre tusenvis av kvinneben smekke sammen... Prøv deg på noen som er litt lik deg selv, gjerne på tinder siden du er sjenert. Lettere å prate og danne et grunnlag der:) får du få matcher bruker du den teknikken mange gutter bruker; lik alle du kommer over på tinder og ta screeningsprosessen etterpå. Lykke til Anonymkode: 05bec...e8f 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #34 Skrevet 6. juli 2018 13 minutter siden, AnonymBruker said: For noen kvinnesyn.... Ts, styr langt unna holdninger som disse to viser, ingenting er mer turn off enn sånt som dette. Det er som om jeg kan høre tusenvis av kvinneben smekke sammen... Prøv deg på noen som er litt lik deg selv, gjerne på tinder siden du er sjenert. Lettere å prate og danne et grunnlag der:) får du få matcher bruker du den teknikken mange gutter bruker; lik alle du kommer over på tinder og ta screeningsprosessen etterpå. Lykke til Anonymkode: 05bec...e8f De fleste menn og kvinner er ikke spesielt smarte, men nå er TS mann så er ikke vits å snakke om hva menn leter etter Anonymkode: 38149...7f4
Vera Skrevet 6. juli 2018 #35 Skrevet 6. juli 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at IQ har særlig mye å si for kvinner verken når det gjelder ONS og livspartner. Kjenner til mange duster som damene løper etter og smarte nerder som ingen vil ha. Sjenanse derimot gjør det uaktuell for ONS for da vil gjerne damene bli tatt hardt av en som tar kontroll. Når det gjelder langtidsforhold derimot kan sjenanse være en fordel da kvinner gjerne vil dominere/oppdra livspartnere. Da er sjenanse tegn på at han har et lovende potensiale for å bli kuet. Anonymkode: b765c...154 Ble din far kuet av din mor i din oppvekst? 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #36 Skrevet 6. juli 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste menn og kvinner er ikke spesielt smarte, men nå er TS mann så er ikke vits å snakke om hva menn leter etter Anonymkode: 38149...7f4 Og poenget med den kommentaren var...? Anonymkode: 05bec...e8f 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #37 Skrevet 6. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Og poenget med den kommentaren var...? Anonymkode: 05bec...e8f At svaret ditt ville vise at jeg har rett Anonymkode: 38149...7f4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #38 Skrevet 6. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: At svaret ditt ville vise at jeg har rett Anonymkode: 38149...7f4 Omg, goddag mann, økseskaft. Anonymkode: 05bec...e8f 2
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 6. juli 2018 #39 Skrevet 6. juli 2018 Hva er "lav IQ"? Normal IQ regnes som mellom 90 og 110. Tviler på at du har IQ på under 90 utfra hvordan du formulerer deg i tråden her (få skrivefeil, skriver lett forståelige setninger osv), tipper du har helt normal IQ. Som flere har nevnt her er det nok det at du er sjenert som er det største hinderet. Det er haugevis av helt ordinære og til og med stygge menn som heller ikke er spesielt intelligente som har kjæreste/kone. Men man må jo ha "noe", dvs. flott personlighet, god humor etc. Og hvis du er veldig sjenert får du ikke vist fram at du har noe av dette. Det er dermed sjenertheten din du må overvinne.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #40 Skrevet 6. juli 2018 1 hour ago, Sillyline said: Det har jeg full forståelse for. Så ta små skritt om gangen. Jeg tenker at en hobby kan bli som en slags trygg base der man også kan møte mennesker med samme interesser som en selv Takk, prøver å sosialisere meg. 10 minutter siden, Anonymus Notarius said: Hva er "lav IQ"? Normal IQ regnes som mellom 90 og 110. Tviler på at du har IQ på under 90 utfra hvordan du formulerer deg i tråden her (få skrivefeil, skriver lett forståelige setninger osv), tipper du har helt normal IQ. Som flere har nevnt her er det nok det at du er sjenert som er det største hinderet. Det er haugevis av helt ordinære og til og med stygge menn som heller ikke er spesielt intelligente som har kjæreste/kone. Men man må jo ha "noe", dvs. flott personlighet, god humor etc. Og hvis du er veldig sjenert får du ikke vist fram at du har noe av dette. Det er dermed sjenertheten din du må overvinne. Takk for skrytet. Er stavekontroll i nettleseren. I tillegg er jeg voksen mann så har fått trent litt på skrivingen i løpet av livet. Har ganske store konsentrasjonsvansker så bruker veldig lang tid på å lære meg ting og å løse problemer. Enig, hjelper ikke at jeg er sjenert. Får ikke vist at jeg er snill. Men ikke så lett å få gjort noe med sjenansen når man har sosial angst. Fint om noen kunne finne en løsning hvor jeg fikk vist jeg er snill uten at jeg må bli en helt annen person. Anonymkode: 58920...85c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå