Gå til innhold

Om kostbare store badedrakter og lignende saker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at store mennesker burde få ekstra skattelette ettersom man da har større utgifter til badedrakt, mat og andre ting som tar mer av budsjettet til en stor person enn en liten person :jolie:

Anonymkode: 9d92d...493

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, om noen lurer: Jeg er serriøs! :jolie: 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, om noen lurer: Jeg er serriøs! :jolie: 

Er du virkelig «serriøs»? 

Anonymkode: 00148...a36

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du virkelig «serriøs»? 

Anonymkode: 00148...a36

Er du her for å diskutere eller for å flisespikke på andres skrivefeil?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor noen klager til media, bare fordi de er nødt til å betale litt mer for å få litt større klær. 

En fabrikk som skal produsere noe i XL er jo selvfølgelig nødt til å bruke mye mer sånne tøy / tekstiler, enn noen som skal produsere klær i størrelsen XS.  

Når kostnadene ved produksjon er høyere, så går jo selvfølgelig  prisen litt opp for kjøper også. Dette er vel ikke akkurat rakett-vitenskap... 

Anonymkode: d596d...a6f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på dette omtrent  som når et selskap bestemmer seg for å bestille mat og splitte regningen likt etterpå. Det ender alltid med at det er de småspiste som sponser de storspiste. Hvis badedrakter skal koste det samme uansett størrelse går prisen opp, også på de bittesmå badedraktene som består av halvparten så mye materialer som de store. Derfor synes jeg det er mest rettferdig at de med store kropper betaler mer for sine. 

Anonymkode: c9840...0fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...