AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #1 Skrevet 5. juli 2018 Har du noengang datet en jøde? Hvordan var det og varte det lenge? Anonymkode: dc258...fd8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #2 Skrevet 5. juli 2018 Ts her. Chatter med en som er jøde og det er første gangen jeg har vært borti, kjenner h*n ikke så godt, men bra person tror jeg Anonymkode: dc258...fd8
Gjest Stella Rose Skrevet 5. juli 2018 #3 Skrevet 5. juli 2018 (endret) Alle jøder er ikke like, det finnes drittsekker og det finnes gode snille mennesker, blant jøder som alle andre, det eneste du kan gjøre er å bli kjent med personen, for å finne ut hva slags person hn er. Endret 5. juli 2018 av Stella Rose
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #4 Skrevet 5. juli 2018 Hvordan er det å date en kristen? Hvor lang er en pinne? Bli kjent med fyren. Hvor aktiv religiøs er han? Er du isåfall intr i å få barn med en som vil omskjære guttebarna dere evnt får og konvertere til jødedom? Anonymkode: 322de...236 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #5 Skrevet 5. juli 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det å date en kristen? Hvor lang er en pinne? Bli kjent med fyren. Hvor aktiv religiøs er han? Er du isåfall intr i å få barn med en som vil omskjære guttebarna dere evnt får og konvertere til jødedom? Anonymkode: 322de...236 Jeg dater en jødisk kvinne. Er dette noe de forventer når de har barn med ikke-religiøse? At barna blir omskjært og må følge jødedommen? Blir en dealbreaker for meg i så fall... Anonymkode: 4ca20...b1b
Gjest Stella Rose Skrevet 5. juli 2018 #6 Skrevet 5. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg dater en jødisk kvinne. Er dette noe de forventer når de har barn med ikke-religiøse? At barna blir omskjært og må følge jødedommen? Blir en dealbreaker for meg i så fall... Anonymkode: 4ca20...b1b Så lenge mor er jøde, blir barnet automatisk jøde http://www.dmt.oslo.no/no/faq/Hvem+er+jøde%3F.9UFRnKYu.ips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå