Gå til innhold

Dominere mannen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min ønsker gjerne at jeg dominerer og er voldsom med han. På en nesten krenkende måte. Om han må ha en butplug i rumpen går det bra, bli bunden, at jeg "voldtar" ansiktet hans med musen. Lugger dersom han ikke gjør det bra nok osv.

men hva mer kan jeg gjøre? Hva gjør jeg for at han skal føle at jeg tar kontroll? At jeg som person også framstår dominerende, at han tror på det? Hvordan skal jeg straffe han? "Pine" han, samtidig som det ikke er fullstendig smertefullt?

Anonymkode: c1737...7ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fetlife.com et sted med utrolig mye informasjon om BDSM. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget dersom du ikke like det? Er ikke det hele poenget med å være en domina?

Anonymkode: ce4fc...82a

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget dersom du ikke like det? Er ikke det hele poenget med å være en domina?

Anonymkode: ce4fc...82a

Jeg vil det, men har lite erfaring innenfor feltet... men det er nok jeg som har vekt den lysten i han.. nå vil vi videutforske det enda mer ;) det gjør jeg med glede 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, SlemUlv skrev:

Takk!

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, SlemUlv skrev:

Ble litt skremt, jeg.. rotet meg kanskje inn på feil linker? Men for oss skal ikke livet være bdsm, mer som et krydder nå og da? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ble litt skremt, jeg.. rotet meg kanskje inn på feil linker? Men for oss skal ikke livet være bdsm, mer som et krydder nå og da? 

Fetlife er for alle som liker BDSM, i alle former :) Gå inn på velkomstkomiteen, der er mye grunnleggende info og kjekke linker :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er vanligvis dominant, men jeg og kjæresten eksperimenterer også med motsatte roller. Du finner veldig mye inspirasjon om du søker på "femdom , tumblr" og ser innom de forskjellige tumblerne som dukker opp.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...