AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #1 Skrevet 5. juli 2018 Ja, jeg er innom slike sider, men uansett, fant et par der, og var ikke vanskelig å kjenne dem igjen. Foreldrene til en bekjent, ingen venninne kan man si. Er fra et lite sted, tettsted med under tusen innbyggere. De er ca. 40, var tenåringer da de fikk barn, har også to yngre døtre. Søker etter par/ekstra mann/dame. Nei, jeg er ikke interessert 😂 Spørsmålet er: er det «innenfor» å «spre» dette, slik at folk på bygda får vite? Problemet er hvordan få folk til å vite uten at det blir kjent hvordan jeg fant dem, egentlig uten at folk skal vite at er jeg som «står bak». Mange pikante bilder, flere hvor man kjenner dem igjen. Noen som har tips? Anonymkode: 74251...e8e 1
Populært innlegg Svigermor Skrevet 5. juli 2018 Populært innlegg #2 Skrevet 5. juli 2018 Hvorfor hvil du spre dette? 62
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 Populært innlegg #3 Skrevet 5. juli 2018 Spre det? Hvor hensynsløs og ondskapsfull går det an å bli, bare for å ha noe interessant sladder å komme med? La dem nå ha sexlivet sitt i fred! Ærlig talt. Anonymkode: 5ed4a...982 83
Gjest boblebrist Skrevet 5. juli 2018 #4 Skrevet 5. juli 2018 Nei, det er ikke innafor i det hele tatt. Hva får deg til å tro det?
Kvinne87Rogaland Skrevet 5. juli 2018 #5 Skrevet 5. juli 2018 Ha litt klasse da. La vær å si noe. Hvorfor i all verden vil du spre dette? Det er jo fullt lovlig, og ikke noe du har med å gjøre! Få deg en hobby. Heier mer på folk som har et utforskende sexualliv, enn slike som deg som lurker rundt som en patetisk skygge på sexsider for å "ta" folk og spre mer kvalm her i verden. 32
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #6 Skrevet 5. juli 2018 De ønsker et friere seksualliv, hva er vitsen med å spre det? Skal ikke folk få lov å prøve nye ting seksuelt uten at du skal putte nesen din i det? Anonymkode: 2fb04...243 22
Gjest Keikolina Skrevet 5. juli 2018 #7 Skrevet 5. juli 2018 Jeg anbefaler deg og holde munn, sladreminda.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #8 Skrevet 5. juli 2018 28 minutter siden, Svigermor skrev: Hvorfor hvil du spre dette? Jeg har mine grunner. Går det an å legge bildene ut et sted, anonymt, kanskje, men utfordringen blir å sørge for at noen plukker det opp. Noen tips til mest effektive metode uten at noen skal kunne vite at jeg står bak? Anonym e-post til lokale personer er det som foreløpig er planen.. Anonymkode: 74251...e8e 1
lehangolta Skrevet 5. juli 2018 #9 Skrevet 5. juli 2018 Du er en skikkelig drittsekk som vil spre det. Håper karma tar deg 36
FrodeF Skrevet 5. juli 2018 #10 Skrevet 5. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mine grunner. Går det an å legge bildene ut et sted, anonymt, kanskje, men utfordringen blir å sørge for at noen plukker det opp. Noen tips til mest effektive metode uten at noen skal kunne vite at jeg står bak? Anonym e-post til lokale personer er det som foreløpig er planen.. Anonymkode: 74251...e8e Nei, det har du ikke. Du er rett og slett patetisk. Håper virkelig noen har noe dritt på deg så de kan spre det for hele verden. 31
Måbarefåsiat... Skrevet 5. juli 2018 #11 Skrevet 5. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har mine grunner. Går det an å legge bildene ut et sted, anonymt, kanskje, men utfordringen blir å sørge for at noen plukker det opp. Om du er i nærheten av å være et anstendig menneske, så går ikke det an, nei. Vet du hva! 16
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #12 Skrevet 5. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mine grunner. Går det an å legge bildene ut et sted, anonymt, kanskje, men utfordringen blir å sørge for at noen plukker det opp. Noen tips til mest effektive metode uten at noen skal kunne vite at jeg står bak? Anonym e-post til lokale personer er det som foreløpig er planen.. Anonymkode: 74251...e8e Men hvorfor vil du dette paret så ondt ? Selv om jeg har et tradisjonelt liv og mener at sex hører hjemme i et ekteskap mellom en mann og en kvinne. så hadde jeg aldri villet være så ondskapsfull at jeg hadde spredd slik stygg sladder for å skade andre og deres uskyldige barn og familie, selv om jeg hadde være sint på dem og selv om jeg var uvenner med dem ... Anonymkode: be0f8...d4b 9
cassio Skrevet 5. juli 2018 #13 Skrevet 5. juli 2018 Hva har dette paret og barna deres gjort mot deg siden du ønsker å ødelegge livet til hele familien? Du vet vel at det er det du gjør? At det er mennesker som tar livet av seg når bilder av den sorten offentliggjøres. Er du villig til å leve med et sånt ansvar resten av livet? 22
puppi Skrevet 5. juli 2018 #14 Skrevet 5. juli 2018 På tide jobbe med seg selv Enig med de som mener du er ondskapen selv, gå skam deg! 13
Gjest Mass Skrevet 5. juli 2018 #15 Skrevet 5. juli 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mine grunner. Går det an å legge bildene ut et sted, anonymt, kanskje, men utfordringen blir å sørge for at noen plukker det opp. Noen tips til mest effektive metode uten at noen skal kunne vite at jeg står bak? Anonym e-post til lokale personer er det som foreløpig er planen.. Anonymkode: 74251...e8e Er ikke dette straffbart? Uansett hva grunnene dine er, så burde du absolutt ikke gjøre deg til en komplett hensynsløs idiot av den grunn..
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #16 Skrevet 5. juli 2018 Javel.....er ikke akkurat ulovlig....voksne mennesker får vel gjøre som de vil??? Anonymkode: 4acba...154 4
Gjest Nina1975 Skrevet 5. juli 2018 #17 Skrevet 5. juli 2018 Du er nå på disse sidene selv..., så håper karma biter deg i ræva. Ha nå litt skamvett menneske.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #18 Skrevet 5. juli 2018 Tror det menes straffbart å dele andres nakenbilder på den måten... Anonymkode: 5ed4a...982 10
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #19 Skrevet 5. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er innom slike sider, men uansett, fant et par der, og var ikke vanskelig å kjenne dem igjen. Foreldrene til en bekjent, ingen venninne kan man si. Er fra et lite sted, tettsted med under tusen innbyggere. De er ca. 40, var tenåringer da de fikk barn, har også to yngre døtre. Søker etter par/ekstra mann/dame. Nei, jeg er ikke interessert 😂 Spørsmålet er: er det «innenfor» å «spre» dette, slik at folk på bygda får vite? Problemet er hvordan få folk til å vite uten at det blir kjent hvordan jeg fant dem, egentlig uten at folk skal vite at er jeg som «står bak». Mange pikante bilder, flere hvor man kjenner dem igjen. Noen som har tips? Anonymkode: 74251...e8e Hva får deg til å tro at folk har lyst til å vite om andres seksualitet? Anonymkode: bd47e...743 8
Ananas. Skrevet 5. juli 2018 #20 Skrevet 5. juli 2018 Det de gjør er lovlig, det du planlegger å gjøre er ulovlig. Det bør være svar godt nok egentlig. ..om du trenger eksempler kan du bare se på alle sakene om nakenbilder som blir spredt som skrives om dagen. 22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå